بازداشت متهم به تجاوز به یک دختر نوجوان در تهران

هرانا

متهم به تجاوز به یک دختر نوجوان ۱۷ ساله در تهران بازداشت شد. این فرد متهم است که این دختر نوجوان را مورد تجاوز قرار داده و با تهیه ویدیو از او اخاذی کرده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، یک متهم به تجاوز به دختر نوجوان در تهران بازداشت شد.

بر اساس این گزارش، رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر ۱۷ ساله ای به نام باران از جوان ۱۹ ساله به نام فراز آغاز و در دستور کار بازپرس جنایی قرار گرفت.

باران در طرح شکایت خود مدعی شد: مدتی قبل با پسری به نام فراز آشنا شدم. وی به بهانه خرید نقشه گنج از من خواست تا طلاهایم را به او بدهم. من با فراز پس از نشان دادن نقشه گنج به بیابان های اطراف تهران رفتیم و پس از آن من را به خانه شان برد و مورد تجاوز جنسی قرار داد.

وی همچنین مدعی شد: فراز از من ویدیویی تهیه کرد و من را تهدید به قتل و انتشار ویدیوها کرد و گفت اگر شکایت کنم فیلم را منتشر می کند. در خانه شان طلاها، پولهایم را گرفت و حتی حساب بانکی ام را خالی کرد. او چند روز بعد بار دیگر با تهدید انتشار ویدیوها از من اخاذی کرد. وقتی برای سومین بار با من تماس گرفت و تهدید کرد این ماجرا با خواهرم در میان گذاشتم و تصمیم گرفتیم ماجرا را به پلیس بازگو کنیم.

متهم که پیش از این نیز در پرونده‌های دیگر سابقه بازداشت را دارد، بعد از دستگیری گفت: مدتی قبل به اتهام موبایل قاپی دستگیر شدم و محکوم به رد مال شدم اما نمی دانستم چطور باید این هزینه را تامین کنم. به همین دلیل نقشه اخاذی از باران را به اجرا گذاشتم.

بنا بر این گزارش، پرونده برای رسیدگی در جریان قضایی قرار گرفت و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.