خبر قطعی در خصوص حضور زنان در ورزشگاه ظرف ۱۰ روز آینده اعلام می شود

شهر خبر

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مواجهه با این سوال که آیا قول می‌دهد که زنان بتوانند از نزدیک و با حضور در ورزشگاه بازی تیم ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی را تماشا کنند، بار دیگر تکرار کرد: «ما داریم تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم.» او وعده داد که خبر قطعی در این خصوص ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده و در قالب تدارک میزبانی که با لحاظ محدودیت‌های کرونایی در حال انجام است، اعلام خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در گفتگویی اختصاصی با امید لهبی ضمن اعلام حمایت «قاطع» ایران از پیشنهاد برگزاری دو سال یکبار مسابقات جام جهانی فوتبال، جزئیات مذاکره خود با جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال را تشریح کرد و به پرسش‌هایی در مورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها، سرنوشت پرونده مارک ویلموتس و برنامه بازی‌های تدارکاتی تیم ملی ایران با حریف‌های اروپایی پاسخ داد.

شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال ایران پس از حضور لیتوانی، محل برگزاری مسابقات جام جهانی فوتسال، به آلمان سفر کرد تا با فدراسیون فوتبال این کشور در مورد گسترش همکاری‌های دوجانبه گفت‌وگو کند. این سفر در آستانه دیدارهای حساس تیم ملی فوتبال ایران با دو تیم امارات عربی متحده و کره جنوبی در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی منطقه آسیا انجام شد؛ رقابت‌هایی که تیم ایران با دو برتری پیاپی مقابل عراق و سوریه، صدرنشین گروه نخست این رقابت‌ها شده و خود را به عنوان شانس اصلی صعود به مسابقات جام جهانی قطر مطرح کرده است.

بر همین اساس، از هم اینک هواداران فوتبال در ایران انتظار دارند که برنامه آماده سازی تیم ملی ایران بر انجام مسابقه‌های تدارکاتی با تیم‌های مطرح جهان از جمله اروپایی‌ها متکی باشد تا احتمال صعود ایران از مرحله گروهی در ششمین حضورش در مسابقات جام جهانی فوتبال افزایش یابد.