قتل دختر ۵ ساله توسط پدرش در مشهد

طی روزهای گذشته یک مرد ۳۵ ساله در مشهد با خوراندن قرص متادون و بریدن رگ های دست دختر ۵ ساله اش، او را به قتل رساند. وی در پی این اقدام دست به خودکشی زده و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از عصر ایران، طی روزهای گذشته یک مرد ۳۵ ساله در مشهد دختر ۵ ساله اش را به قتل رساند.

بر اساس این گزارش، بوی شدید گاز شهری، پسر جوان را به سوی واحد آپارتمانی در خیابان شقایق ۱۷ کشاند. او که احساس می‌کرد بوی گاز از منزل برادرش در طبقه همکف منتشر می شود، بی درنگ وارد خانه شد و با دیدن اوضاع غیرعادی خانه به طرف شیرهای گاز دوید و سه شیر گاز را بست که به شدت گاز شهری از آن بیرون می زد. او نگاهی به درون تک اتاق واحد آپارتمانی انداخت و با مشاهده پیکر برادر و برادرزاده اش که کف اتاق افتاده بودند، هراسان و مضطرب خود را به داخل اتاق رساند. او فرانک پنج ساله را به آغوش گرفت و به سمت حیاط خلوت پشت ساختمان دوید تا شاید با رسیدن اکسیژن به دخترک از مرگ نجات یابد اما وقتی دید «فرانک کوچولو» تکان نمی خورد ماجرا را به پلیس ۱۱۰ گزارش داد.

دقایقی بعد نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ در حالی خود را به شهرک نوید (کشف رود) رساندند که گروهی از نیروهای تجسس کلانتری سپاد نیز عازم محل وقوع این رویداد بودند. با ورود نیروهای امدادی و پلیس به واحد آپارتمانی، مشخص شد دختر پنج ساله ساعتی قبل جان باخته است اما پدر ۳۵ ساله هنوز نفس می کشید. بلافاصله پیکر نیمه جان «فراز» در حالی به مرکز درمانی انتقال یافت که چند برگ دست نوشته باقی مانده از وی بیانگر چگونگی وقوع این واقعه بود.

طی تحقیقات پلیس مشخص شد؛ این مرد بعد از خوراندن مقدار زیادی شربت متادون به فرزندش، شاهرگ او را با تیغ اصلاح زده است تا از مرگ وی مطمئن شود اما فرزند او قبل از آن جان خود را از دست داده بود.

وی در بخشی از نامه خود نوشته است: “«من «فراز» هستم و با حدود ۲۰ سی سی متادون بچه ام را کشتم، چون مادرش ما را تنها گذاشت و از خانه فرار کرد و به شهرک نوده رفت! به او گفتم بچه من وابستگی عجیبی به تو دارد و بدون تو نمی تواند نفس بکشد، اگر نباشی دق می کند! اما او ول کرد و رفت”.

تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.