متجاوزین به عنف در پیشوا به دام پلیس افتادند

ارسال کننده: آقای محمود نعیمی 13آذر

IMG14175234

سرهنگ سلمان آدینه وند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شب گذشته هفت نفر از اراذل و اوباش با ربودن دختر جوانی در پیشوا، وی در یک دامداری مورد تعرض قرار دادند. ‌فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پیشوا ادامه داد: نیروی انتظامی پیشوا با استفاده از دوربین های شهری و ردیابی این افراد، توانستند آنها را شناسایی کرده و طی یک عملیات پلیسی و اطلاعاتی این افراد را دستگیر کنند.

آدینه وند اضافه کرد: دستگیری این اراذل و اوباش در کمتر از چند ساعت، نشان از توجه ویژه نیروی انتظامی به این موضوعات است که در اسرع وقت و با اقتدار با آن برخورد می کند.

این مسئول انتظامی عنوان داشت: این افراد به آگاهی شهرستان پیشوا انتقال داده شدند و پس از اعتراف به جرم خود به زندان خورین منتقل شدند.

آدینه وند تأکید کرد: پس از بررسی و تحقیقات لازم مشخص شد که هفت نفر از این افراد دارای سابقه هستند.

وی بیان داشت: تجاوز به عنف از جرایمی است که پلیس و دستگاه قضا با آن به شدت برخورد کرده تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

این مسئول یادآور شد:‌ طرح ارتقای امنیت اجتماعی همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و نیروی انتظامی تمام تلاشش این است که به مطالبات مردم پاسخ دهد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کسانی که آرامش و امنیت مردم را مورد تهدید قرار دهند نباید احساس امنیت کنند، خاطرنشان کرد: این پرونده به صورت ویژه در حال پیگیری است که حکم نهایی آن در کمترین زمان ممکن اعلام و اجرا خواهد شد.

وی گفت: متجاوزین و ناامن کنندگان امنیت جامعه از اقدامات خود دست برداشته و بدانند نیروی انتظامی با آنها به صورت قاطع برخورد می کند و اجازه نمی دهد آنها با اقدامات خود امنیت شهروندان را به خطر بیندازند.