خودکشی دختر و پسر نوجوان در رامهرمز

روز چهارشنبه ۲۶ آذرماه، یک دختر ۱۷ ساله ساکن رامهرمز از توابع خوزستان، از طریق حلق آویز کردن اقدام به خودکشی کرد و جان باخت. به گفته منابع محلی یک پسر نوجوان نیز در روزهای اخیر در این شهرستان اقدام به خودکشی کرده است. سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی های سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از ۷ درصد اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از عصر جنوب، روز چهارشنبه ۲۶ آذرماه ۹۹، یک دختر ۱۷ ساله ساکن رامهرمز از توابع خوزستان، از طریق حلق آویز کردن اقدام به خودکشی کرد و جان خود را از دست داد.

در این گزارش هویت این نوجوان جانباخته سیما ۱۷ ساله دانش آموز مقطع دبیرستان ساکن در منطقه طالقانی ۳ از حاشیه شهر رامهرمز عنوان شده است.

از دلایل و انگیزه خودکشی این دختر نوجوان اطلاعی در دست نیست و خانواده و دوستان او تاکنون اظهار نظری در این خصوص نداشته اند.

در این گزارش به نقل از یک خبرنگار محلی آمده است: “پس از دستور فرماندار شهرستان رامهرمز به اداره ارشاد و منع خبرنگاران از پوشش اخبار خودکشی، دو فرد دیگر که یکی از آنان یک پسر نوجوان بود اقدام به خودکشی کرده اند که با سانسور اجباری از سوی رسانه های محلی مواجه شد”.

در این گزارش به هویت و انگیزه اقدام به خودکشی پسر نوجوان اشاره ای نشده است.