بازداشت متهم به آزار جنسی زنان در تهران

متهم به آزار جنسی چند زن در تهران بازداشت شد. این فرد متهم است که به بهانه مسافربری زنان و دختران را ربوده و مورد آزار و تجاوز قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، متهم به آزار جنسی زنان در تهران بازداشت شد.

بر اساس این گزارش، این فرد متهم است که به بهانه مسافربری زنان و دختران را ربوده و مورد آزار و تجاوز قرار داده است.

یک زن جوان با مراجعه به پلیس از راننده پرایدی شکایت کرد که او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود و در این گفت: “ظهر بود و از محل کارم خارج شدم تا به خانه بروم،در کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که خودروی پرایدی جلوی پایم توقف کرد.

وی ادامه داد: “نمی‌خواستم سوار شوم اما چون هوا خیلی گرم بود و مدت زیادی هم به انتظار تاکسی ایستاده بودم به ناچار سوار شدم، اما مسافتی که گذشت راننده ناگهان تغییر مسیر داد و داخل خیابان خلوتی پیچید. من اعتراض کردم و گفتم باید از مسیر اصلی برود اما او ناگهان خودرو را متوقف کرد و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد از آن هم پول و طلاهایم را گرفت و مرا از خودرو بیرون انداخت”.

به دنبال شکایت وی تحقیقات به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی پایتخت آغاز شد. پلیس در بازبینی دوربین‌های مداربسته موفق به یافتن شماره پلاک خودرو متهم شده و هویت این راننده “فرامرز” احراز شد.در ادامه با هماهنگی قضایی، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند و سرانجام خودروی پراید را در یکی از خیابان‌های غرب پایتخت پیدا کردند.

طی بررسی‌ها و با دستگیری متهم، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت مطلع شدند که دو پرونده مشابه در دادسرای دیگری مورد رسیدگی است.در هر دو پرونده، راننده‌ای جوان سوار بر خودروی پراید، دختران و زنان جوان را به عنوان مسافر سوار کرده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و وسایل باارزش آنها را به سرقت برده است.

بر اساس این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفته است.