بازداشت دو متهم به آزار جنسی دختر جوان در شهرستان خوشاب

دو متهم در شهرستان خوشاب واقع در استان خراسان رضوی، که دختر جوانی را ربوده و مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بودند بازداشت شدند. بازداشت متهمان در پی شکایت این دختر صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از رکنا، دو متهم به آزار جنسی یک دختر در شهرستان خوشاب بازداشت شدند.

بر اساس این گزارش، رسیدگی به این پرونده، اوایل زمستان سال گذشته با شکایت یک دختر جوان در پی مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان خوشاب در استان خراسان رضوی، در دستور کار قرار گرفت.

این دختر جوان اظهار داشت: “اوایل اردیبهشت سال ۹۸ همراه پسر مورد علاقه‌ام به تفرجگاهی در اطراف شهر رفتیم. دو مرد که سرنشینان موتورسیکلتی بودند، سمت‌مان آمدند. آن‌ها بعد ازپرس‌وجو ازما وقتی متوجه شدند نسبتی نداریم، دوستم را کتک زدند که او از ترس جانش از محل فرار کرد. دو جوان شرور مرا ربودند و با خود به خانه باغی روستایی منتقل کردند. آن‌ها مرا مورد آزار و اذیت قراردادند و با گوشی تلفن همراه از صحنه فیلم گرفتند. تهدیدم کردند اگر شکایت کنم دوباره سراغم می‌آیند و این بار مرا به قتل می‌رسانند”.

وی ادامه داد: “بعد مرا نیمه جان رها کردند و متواری شدند که به‌سختی خودم را به خانه رساندم. از ترسم حرفی به خانواده‌ام نزدم، اما کابوس آن روز مدام با من بود. اوایل دی سال گذشته چند نفر از دوستانم با من تماس گرفتند و ادعا کردند فیلم آزار و اذیت من در فضای مجازی منتشر شده است. با اطلاع از این ماجرا شوکه شدم و بعد از پیگیری متوجه شدم موضوع صحت دارد. چند بار خواستم خودکشی کنم که موفق نشدم. زندگی برایم جهنم شده بود. بعداز گفتن ماجرا به خانواده‌ام تصمیم به شکایت از آدم‌ ربا‌های آزارگر گرفتم”.

پرونده‌ای در این باره تشکیل شد و تیمی از ماموران اداره اطلاعات و جرایم جنایی پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای برای دستگیری دو متهم آغاز کردند. بعداز چند ماه تلاش پلیسی، روز‌های پایانی هفته گذشته رد یکی از متهمان به دست آمد.

متهم در پی اعترافات خود گفت: “او از ترس تهدیدهایمان شکایت نکرد تا این‌که وسوسه شدیم دوباره سراغش برویم که او حاضر نشد نزدمان بیاید و فیلم را درکانال‌های تلگرامی و اینستاگرام منتشر کردیم تا آبرویش برود. بعدهم، چون ترسیدم پلیس ردمان را بزند در اتاق خواب خانه‌ام تونلی حفرکردم و آنجا پنهان می‌شدم تا پلیس دستگیرم نکند. اما روزی که برای دستگیری‌ام آمدند گوشی تلفن همراهم به صدا در آمد و مخفیگاهم لو رفت وبازداشت شدم”.

سرهنگ حسن آشیانی، فرمانده انتظامی شهرستان خوشاب در این خصوص گفت: “به دنبال اعتراف این متهم به جرایم خود، برای او قرار قانونی صادرشده و تحقیقات از متهمان برای رازگشایی از دیگر جرایم احتمالی آن‌ها ادامه دارد”.

گفتنی است متهم دوم نیز در یکی از پاساژهای خیابان نواب تهران بازداشت شد.

لازم به ذکر است در ادبیات عرفی رسانه های دارای مجوز از کلمه آزار و اذیت برای اشاره به تجاوز و اشکال مختلف آسیب های جنسی استفاده می شود.​