بهروزی‌راد: به خاطر نبود دستگاه شبیه ساز قایقرانی از تمرینات عقب ماندم

تنها بانوی پارالمپیکی قایقرانی گفت: طی ۲ ماهی که تمریناتم را در خانه پیگیری می‌کنم تلاش کردم آمادگی بدنی خود را حفظ کنم اما به دلیل نداشتن دستگاه شبیه ساز قایقرانی از تمرینات تخصصی عقب افتادم.بهروزی‌راد: به خاطر نبود دستگاه شبیه ساز قایقرانی از تمرینات عقب ماندم

شهلا بهروزی‌راد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از فروردین که اردوهای تیم ملی قایقرانی به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده تا امروز سعی کردم با انجام تمرینات بدنسازی آمادگی بدنی خود را حفظ کنم تا دچار افت نشوم. البته برای شروع تمرینات تخصصی و مشابه در آب نیاز به دستگاه اکومتری یا شبیه ساز قایقرانی دارم که تا امروز این دستگاه برای من تهیه نشده است، امیدوارم با همکاری کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون قایقرانی زودتر این دستگاه برای من فراهم شود تا از تمرینات تخصصی خود بیش از این عقب نیفتم.

وی گفت: هر چند از نظر آمادگی بدنی شرایط خوبی دارم اما در اوج نیستم، تلاش می‌کنم وضعیت بدنی خود را به همین شکل حفظ کنم تا با شروع اردوها دچار مشکل نشوم. البته اگر از دستگاه شبیه ساز قایقرانی برخوردار بودم قطعا قدرت بدنی بهتری داشتم و در کنار انجام تمرینات بدنسازی، قدرت بدنی خود را نیز افزایش می‌دادم.

تنها بانوی پارالمپیکی قایقرانی تصریح کرد: اگر مسوولین انتظار کسب مدال از من در پارالمپیک توکیو را دارند باید زودتر از این شرایطی را فراهم می‌کردند که در کنار آمادگی بدنی با استفاده از این دستگاه، توان عضلات و قدرت بدنی خود را نیز افزایش می‌دادم تا راحت‌تر به اهداف پیش‌بینی شده دست پیدا می‌کردم. الان واقعا نمی‌دانم از نظر رکوردی در چه شرایطی قرار دارم.

بهروزی راد در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های کمیته ملی پارالمپیک، افزود: امیدوارم دستگاه شبیه ساز قایقرانی هر چه سریعتر برای من فراهم شود تا تمرینات تخصصی و مشابه در آب را زودتر شروع کنم. قطعا ادامه این روند با شرایط کنونی سبب افت رکوردم خواهد شد و تمام تلاش‌هایی که در گذشته برای افزایش رکوردم انجام داده بودم، از بین خواهد رفت.