بازداشت متهم به تجاوز جنسی به دختر کم توان ذهنی

هرانا

مردی که متهم است دختر ۲۱ ساله کم توان ذهنی را ربوده و وی را مورد تجاوز قرار داده، شناسایی و بازداشت شد. متهم پس از اعتراف در اختیار ماموران پلیس محل ربوده شدن دختر جوان که در یکی از شهرهای شمالی است قرار گرفته و ادامه تحقیقات به دادسرای همان شهر ارجاع داده شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا و به نقل از رکنا، مردی که متهم است دختر ۲۱ ساله کم توان ذهنی را ربوده و وی را مورد تجاوز قرار داده است، شناسایی و بازداشت شد.

بر اساس این گزارش، رسیدگی به این پرونده در پی مراجعه مردی به اداره پلیس در یکی ازشهرهای شمالی کشور، که یک هفته ردی از سمانه، دختر ۲۱ ساله اش به دست نیاورده بود، کلید خورد.

در این گزارش آمده است؛ پس از گذشت یک هفته از ناپدید شدن این دختر، یکی از بستگان آن ها در تهران با خانواده وی تماس گرفتند و ادعا کردند دخترشان به خانه آنها مراجعه کرده است.

این دختر ۲۱ ساله ادعا کرد؛ که در این مدت با عرشیا، یکی از کارمندان کارگاه صنعتی که رابطه خوبی با خانواده آن ها داشته اند، بوده و پس از یک هفته زندگی در یک خانه ویلایی در چالوس، او را به جلوی در این خانه رسانده و فرار کرده است.

متهم در پی اعترافات خود اظهار کرد: “چون می دانستم سمانه بیماری کم توان ذهنی دارد فکر می کردم از اتفاقاتی که در این یک هفته برای او رقم خورده چیزی به خاطر نمی سپارد و همه فکر می کنند سمانه خودش از شمال به تهران آمده و کسی متوجه کار من نمی شود اما وقتی ماموران به سراغم آمدند و فهمیدم که سمانه همه ماجرا را تعریف کرده و مرا لو داده است شوکه شدم”.

به دنبال اظهارات متهم، بازپرس دادسرای امور جنایی تهران او را در اختیار ماموران پلیس محل ربوده شدن دختر جوان، که در یکی از شهرهای شمالی است، قرار داده و ادامه تحقیقات به دادسرای همان شهر ارجاع داده شد.