بازداشت متهم به تجاوز و اخاذی از دختر جوان با عکس خصوصی

هرانا

یک فرد که متهم است از طریق تهدید دختری جوان به انتشار عکس های شخصیش، از وی اخاذی و او را مورد «آزار جنسی» قرار داده است، شناسایی و بازداشت شد. لازم به ذکر است در ادبیات عرفی رسانه های دارای مجوز از کلمه آزار و اذیت برای اشاره به تجاوز و اشکال مختلف آسیب های جنسی استفاده می شود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از بهارنیوز، متهم به “اخاذی” و “آزار جنسی” یک دختر جوان بازداشت شد.

رسیدگی به این پرونده چندی قبل با مراجعه دختری به اداره پلیس جهت ثبت شکایت آغاز شد. دختر جوان که هویت وی در این گزارش «مینا» عنوان شده با اعلام جزییان این حادثه به ماموران گفت: “چندسال پیش با پسری به اسم «نادر» آشنا شدم. دوستی ما ادامه داشت تا اینکه پس از گذشت ۵ سال از هم جدا شدیم. مدتی بعد پسری غریبه با من تماس گرفت و گفت عکسی خصوصی از من دارد. عکس مورد اشاره همان عکسی بود که نادر از من داشت”.

مینا ادامه داد: “وی ضمن تهدید من به انتشار عکس خصوصی‌ام از من خواست صد میلیون تومان به او بپردازم یا معادل آن به او سکه و طلا بدهم. از ترس آبرو کمی پول و طلا فراهم کردم و با وی قرار گذاشتم، اما او بعد از تحویل گرفتن آن گفت که این مبلغ کافی نیست و اگر باز هم به او پول نپردازم تهدیدش را عملی خواهد کرد. من که موضوع را با خانواده‌ام در میان نگذاشته بودم بار دیگر کمی پول تهیه کردم”.

مینا در ادامه شکایت خود افزود: “پسر جوان در پارکینگ یک ساختمان با من قرار گذاشته بود. وقتی به آنجا رفتم، دوست او به من حمله‌ور شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. در همین هنگام یکی از همسایه‌ها سر رسید و پسران جوان که به‌ شدت ترسیده بودند، مرا به‌ زور سوار خودرو کردند و به محلی خلوت بردند. آنها بار دیگر مرا مورد آزار قرار دادند و سپس رهایم کردند”.

دختر جوان در ادامه توضیح داد: “در پی اتفاقی که برایم افتاده بود روانم به شدت آزرده شد. اصلا روحیه خوبی نداشتم. خانواده‌ام به موضوع شک کرده بودند، اما نمی‌خواستم حرفی بزنم. آن‌ها آن‌قدر پیگیر شدند که واقعیت را گفتم و بعد تصمیم گرفتیم شکایت کنیم”.

کارآگاهان بعد از شکایت این دختر تحقیقات خود را آغاز کردند و با سرنخ‌هایی که از یکی از متهمان به نام «وحید» در اختیار داشتند، توانستند او را بازداشت کنند.

وحید در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت: “من مدتی قبل گوشی یکی از دوستانم را امانت گرفتم و عکس این دختر را در آن پیدا و برای خودم کپی کردم. بعد از آن، دوست دیگرم به نام «حسن» عکس را دید و گفت می‌توانیم ار طریق آن از این دختر اخاذی کنیم. من ابتدا قصد چنین کاری را نداشتم، اما او مرا وسوسه کرد. برای اجرای نقشه‌مان با او تماس گرفتیم و توانستیم از او پول بگیریم.

بر اساس این گزارش، متهم درحال حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات برای بازداشت همدست او ادامه دارد.

 لازم به ذکر است در ادبیات عرفی رسانه های دارای مجوز از کلمه آزار و اذیت برای اشاره به تجاوز و اشکال مختلف آسیب های جنسی استفاده می شود.