خویشاوندان روح الله خمینی همه ضد انقلاب هستند

ارسال کننده : خانم مرجان تابع بردبار10 آبان

این عکس متعلق به یکی از میهمانی های نوه ها و فرزندان و بستگان روح الله خمینی در جماران است./ عکس از ندای انقلاب

khomeini-family

« محبت نیوز» – آقای شجونی این مطالب را روز چهارشنبه (هشتم آبان) در گفتگو با خبرگزاری «نسیم» بیان کرده و افزوده است: «بعضی از منسوبین امام لیاقت آن را ندارند که امام، بزرگ آن‌ها باشد.»

به گزارش دیگربان، وی گفته که روح‌الله خمینی درباره آمریکا٬ موسیقی و حجاب مواضع محکمی داشته٬ اما «اخیرن در این سه مورد اظهارنظرهای غلطی کرده و بعضن آن‌ها را به حضرت امام نسبت داده‌اند.»

وی افزوده که «نعیمه اشراقی از اول ضد انقلاب بود؛ این‌ها بخواهند در این حوزه‌ها اظهار نظر کنند خودشان را کوچک می‌کنند نه حضرت امام را.»

نعیمه و زهر اشراقی دو تن از نوادگان روح‌الله خمینی در چند هفته گذشته اظهاراتی درباره پدربزرگ خود کرده‌اند که با خشم محافظه‌کاران تندرو مواجه شده است.

شجونی نیز در این خصوص گفته است: «اینکه می‌خواهند امام به این عظمت و بزرگی را کوچک کنند پستی است.»

به گفته این عضو جامعه روحانیت مبارز «داماد زهرا اشراقی به جرم فعالیت علیه نظام محکوم شده و این افراد منسوب به حضرت امام اعمال ضد انقلابی داشته‌اند و یا زندان رفته‌اند یا باید بروند.»

شجونی اضافه کرده است: «لیاقت می‌خواهد کسی فامیل حضرت امام باشد. آیا نوه امام باید بگوید من هایده و مهستی را دوست دارم و می‌خواهم تابوشکنی کنم؟»

وی در ادامه این گفتگو افزوده که «یک بار به حسن آقا گفتم امام مثل پیغمبر است. گفت چطور؟ گفتم خویشاوندان امام هم مثل پیغمبر همه ضد انقلاب‌اند.»

این روحانی محافظه‌کار همچنین اضافه کرده است: «من ماه رمضان به چین کمونیستی و کره شمالی رفته بودم. مردم آنجا بیشتر از فامیل‌های امام به امام احترام می‌گذارند.»