همایش عفاف و حجاب در پل‌دختر برگزار شد

فارس

هم‌زمان با دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) همایش عفاف و حجاب و روز دختر به همت بسیج جامعه زنان سپاه با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج و بانوان و دختران بسیجی در محل دارالقرآن الزهرا (س) پل‌دختر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پل‌دختر در این همایش گفت: حضرت معصومه (س) در پیروی از ولایت و ترویج دین تاریخ‌ساز است و دختران مسلمان باید با تأسی از سبک زندگی این بانوی بزرگوار عفت، پاک‌دامنی و حجاب را ترویج دهند.

حجت‌الاسلام سلمان کریمی اظهار داشت: حجاب و عفاف از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به فرموده مقام معظم رهبری موجب عزت بانوان و همه زنان جامعه باید متعهد به حفظ حجاب شوند.

وی افزود: حجاب محدودیت نیست بلکه برای زنان متانت، بزرگی و پاک‌دامنی می‌آورد و آن‌ها را از گزند نامحرمان حفظ می‌کند همچنان که زنان محجبه ما در دوران دفاع مقدس دوشادوش مردان به‌ویژه در پشت جبهه‌ها در مقابل ظلم ایستادند و از کیان اسلامی خود دفاع کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پل‌دختر گفت: عفاف و حجاب یکی از ارکان دین ما است که باید به‌عنوان یک ارزش و برای حفظ اهداف شهدا از آن صیانت و جایگاه آن را در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن حفظ کنیم.

وی افزود: حفظ حجاب و عفاف یکی از مسائلی است که خار چشم دشمنان است و زنان مؤمن و مسلمان جامعه ما می‌توانند با مسلح بودن به این ارزش دشمن را از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام سازند.

کریمی ترویج عفاف و حجاب به‌عنوان یکی از اصول ارزشی و الگو گرفتن دختران از سیره و روش زندگی حضرت فاطمه معصومه (س) و سعادتمندی در دنیا و آخرت از اهداف برگزاری این همایش است.

در ادامه به 60 نفر از زنان شرکت‌کننده در همایش که نام آن‌ها معصومه بود به قید قرعه هدایایی اهدا شد.