مدیون کشتی هستم/ به دنبال تکرار نایب قهرمانی جهان هستیم

مهر

مدیون کشتی هستم/ به دنبال تکرار نایب قهرمانی جهان هستیم

ملیحه فضلی درباره حضورش در کنار تیم ملی کشتی آلیش بانوان گفت: من به کشتی مدیون هستم و تیم را برای حضور در مسابقات جهانی همراهی خواهم کرد و امیدوارم نایب قهرمانی ۲ سال پیش تکرار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی آلیش بانوان ۱۴ تا ۲۳ مرداد ماه تمرینات خود را برای حضوری پرقدرت در رقابت‌های جهانی قرقیزستان برپا خواهد کرد. آخرین حضور تیم ملی آلیش بانوان در مسابقات جهانی، شهریور ماه ۹۵ بود که ملی پوشان عنوان نایب قهرمانی رقابت‌ها را کسب کردند.

مربی تیم  آلیش بانوان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برگزاری اردوهای تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی گفت:  تا به امروز اردوها به دلیل شرایط بودجه برگزار نشد و قرار است ۲ اردو در اراک  برپا کنیم. رقابت‌های جهانی آلیش هشتم شهریورماه به میزبانی قرقیزستان برگزار می‌شود.

 فضلی در ادامه افزود: مسابقات قهرمانی کشور به خوبی برگزار شد و تقریباً همان نفراتِ سال گذشته به همراه چند تن از کشتی گیران جدید، به اردوی تیم ملی دعوت شدند. سطح برگزاری رقابت‌ها بالا بود و مدال‌های طلا بین  ۶ استان  پخش شد و این نشان از این دارد که آلیش به خوبی درسایر استان‌های کشور گسترش یافته است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا اردوها در اراک برگزار می‌شود گفت: امکانات کشتی استانِ اراک نسبت به سایر شهرستان‌ها بهتر است. همچنین امسال فدراسیون تیم‌های بسیاری را برای حضور در رقابت‌های مختلف ساپورت می کند و بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز در پیش است به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا اردو در اراک برگزار شود.

 فضلی که طلای رقابت‌های جهانی ووشو و برنز جهانی آلیش را در پرونده دارد، درباره حضورش به عنوان مربی و همراهی تیم ملی نیز گفت: من به کشتی مدیون هستم به همین دلیل در کنار تیم ملی خواهم بود و تیم را برای حضور در رقابت‌های جهانی همراهی می کنم.

ملیحه فضلی درباره رقبای جدی در مسابقات جهانی آلیش گفت: ترکمنستان و قرقیزستان رقبای جدی ما هستند، ان شالله با تمرینات خوبی که پشت سر خواهیم گذاشت این حریفان را کنار خواهیم زد و امیدوارم نایب قهرمانی ۲ سال پیش را تکرار کنیم.