اسیدپاشی بر صورت یک زن جوان در شهرستان آزادشهر

خبرگزاری هرانا

غلامرضا قاضوی معاون فرماندار شهرستان آزادشهر از مصدومیت یک زن جوان بر اثر اسیدپاشی در محور ( آزادشهر – شاهرود) خبر داد. قاضوی افزود “قربانی این اسیدپاشی را به دلیل سوختگی ۴۰ درصد که در ناحیه گردن و پایین تر ایجاد شده بود به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس انتقال دادند”.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از برنا، سید غلامرضا قاضوی معاون فرماندار شهرستان آزادشهر درخصوص این خبر گفته چنین توضیح داد : “حوالی ساعت ۴ عصر دیروز یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ که راننده آن زن جوانی بوده است در محور خوش ییلاق مورد اسیدپاشی از سوی شخصی ناشناس قرار گرفت”.

وی افزود: “سرنشینان یک خودروی سواری پژو که در تعقیب این زن جوان بودند، پس از ایجاد یک تصادف ساختگی، خودروی ۲۰۶ را متوقف کرده و پس از آن به سرعت بر روی شخص مذکور اسید پاشیده کرده و متواری شدند”.

وی گفت: “با اعلام این حادثه، نیروهای امدادی به سرعت به محل اعزام شده و قربانی این اسیدپاشی را به دلیل سوختگی ۴۰ درصد که در ناحیه گردن و پایین تر ایجاد شده بود به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس انتقال دادند”.

قاضوی خاطرنشان کرد: “وضعیت عمومی مصدوم در حال حاضر پایدار گزارش شده است و تحقیقات برای دستگیری عامل یا عاملان اسید پاشی و روشن شدن انگیزه این سوءقصد از سوی نیروی انتظامی در حال انجام است”.

شهرستان آزادشهر با ۸۵ هزار جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد و محور خوش ییلاق، مسیر اتصال استان گلستان به سمنان از طریق آزادشهر – شاهرود است