بازیکن والیبال بانوان: تیمی در لیگ برتر داریم که قرارداد بازیکنش هزار تومان است

ایسنا

بازیکن تیم سالوت پس از پایان دیدارهای هفته‌ دهم لیگ برتر والیبال بانوان، گفت‌: زندگی خرج دارد و تیم‌ها هم باید حمایت شوند تا لیگ جدی گرفته شود.

غزل خانجانی در گفت‌وگو با ایسنا، پس از شکست تیمش مقابل تیم پیکان در پایان رقابت های های هفته دهم، اظهار کرد: بازی خوبی بود و می‌توانستیم بهتر بازی کنیم اما چون تیم ما ناهماهنگ است و چند مصدوم نیز داشتیم نتوانستیم انتظارات تیم را به جا آوریم.

خانجانی درباره سطح کیفی لیگ جاری نیز، تصریح کرد: تعداد ‌اسپانسرها کم است و حمایتی از لیگ نمی‌شود، به همین دلیل همان چهار نفر استعدادی که در والیبال وجود دارند علاقه شخصی خود را رها می‌کنند و می‌روند. این حقیقت والیبال بانوان است. فقط تیم‌هایی لیگ را جدی می‌گیرند که ‌اسپانسر خوبی دارند وگرنه شرایط برای سایر تیم‌ها این گونه نیست. در حال‌ حاضر تیمی را در لیگ برتر داریم که قرار داد بازیکنش هزار تومان است و بازیکن تنها از روی عشق و علاقه کار می‌کند. لیگ برتر در رده سنی بزرگسالان است و سن بازیکنان بالای 24 سال است. زندگی خرج دارد، هر چقدر حمایت بیشتر شود لیگ جدی‌تر گرفته می‌شود.

او در ادامه‌ افزود: لیگ آینده خوبی ندارد، چرا که تیم‌هایی که دارای ‌اسپانسر مالی خوبی هستند ادامه‌ می‌دهند و بقیه تیم‌ها حتی اگر دارای بازیکنان با استعداد نیز باشند لیگ را رها می‌کنند.

خانجانی درباره تغییرات ایجاد شده در فدراسیون والیبال و آمدن رییس و نایب رییس جدید، گفت‌: امید داریم  که همین تغییرات مثمرثمر واقع شود و به امید همین تغییرات، کمی دیگر تحمل می کنیم. در غیر این صورت والیبال بانوان با این وضعیت آینده خوبی ندارد.

بازیکن تیم والیبال سالوت بانوان در پایان ، اظهار کرد: استعدادهای خوبی در والیبال بانوان وجود دارد و امیدوارم کمی جدی تر گرفته شوند. حمایت مالی کم است. سال گذشته اتفاق خوبی رخ داد و بخشی از بازی‌ها بخش می‌شد اما دو هفته‌ پیش اعلام شد  که حتی عکسبرداری از ورزش بانوان ممنوع شود. بانوان که پولی دریافت نمی‌کنند، عکاسی و پخش تلویزیونی هم  که نباشد که دیگر هیچ. کسی که نمی‌رود در غار به دنبال علاقه‌اش بپردازد. من شخصا چنین تصمیمی گرفتم  که بروم جایی دیگر به دنبال علاقه‌ام نه در والیبال که هم زمان بگذارم، هم گمنام باقی بمانم و هم به جایی  نرسم. وقتی حمایت نشویم دنبال علاقه‌مان رفتن در نهایت به ضررمان تمام می‌شود.