آمارهای موجود طلاق زیبنده ورامین نیست/لزوم سامان دهی فضای مجازی

مهر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن هشدار نسبت به افزایش آمار طلاق در ورامین، بر سامان دهی فضای مجازی، مبارزه با اعتیاد و بیکاری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در همایش «پلیس، امنیت و اصناف» شرق استان تهران، طی سخنانی گفت: پلیس امنیت با کمبود امکانات و نیرو مواجه است، اما این کمبود امکانات نتوانسته در عملکرد آن ها خللی وارد کند، باید در حوزه خدمات اجتماعی به پلیس در جهت تامین تجهیزات و امکانات کمک کنیم.

وی با بیان این که برخورد کسبه و اصناف با مردم نشان دهنده فرهنگ و اعتقادات یک شهر است، اضافه کرد: اصناف چشم و چراغ شهر هستند، اصناف در دوران انقلاب و دفاع مقدس پیشگام بودند و کسبه ورامین، برای انقلاب اسلامی شلاق خوردند و شکنجه شدند، اما ایستادگی کردند، امروز نیز از این قشر عزیز توقع می رود، که در خط مقدم بحث حجاب و فرهنگ دینی  وانقلابی قدم مثبت بردارند.

امام جمعه موقت ورامین با بیان این که امروز پلیس بازوی جامعه است، گفت:  بیش از ۲۵۰ هزار شهید برای ارزش ها داده شده است، نباید ناموس مردم را به تاراج بگذاریم، حیا و غیرت ما کجا رفته است، شهید دادیم که چادر و ناموس این کشور حفظ شود، عفت و حجاب نوامیس، زنان و فروشندگان ما ارزش های ما است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان این که برخی افراد در فضای مجازی بی تقوایی می کنند، گفت: در ۱۵ خرداد ۴۲ عده ای کفن پوشان را مسخره کردند، امروز نیز بگذارید برخی فتنه گران و کانال های وابسته به آن ها افراد ولایتمدار را مسخره کنند، از فرد بی تقوا به جز دین فروشی توقعی نمی رود، حال افرادی با وابستگان فتنه و سران فتنه در فضای مجازی عکس می گیرند، اما ما به بودن با حسین(ع) افتخار می کنیم و شما هم به بودن با یزید زمان افتخار کنید.

محمودی اضافه کرد: راه حق و باطل همواره بوده و هست، اما ورامین شهر ولایتمداری و جان دادن برای ولایت است، مردم ریشه عمیق دینی و اعتقادی دارند و به این تجمعات دینی و انقلابی و عزاداری پرشور خود می نازند، در همین اربعین حسینی، چندین گروه در عتبات عالیات موکب بنا می کنند، در زمینه بازسازی عتبات عالیات همواره مردم ورامین رکورد دار بودند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به دشمنی ها با انقلاب و ارزش های انقلابی گفت: آمارهای مربوط به مشروبات الکلی زشت است، شان ورامین نیست، که در برخی تالارها مشروب سرو شده و برخی تماشاچی شوند، شان ورامین این نیست که قلیان سراها بیش از مراکز فرهنگی باشد، آمار وزارت بهداشت آسیب فراوان قلیان را تایید می کند، جوان های مردم در این قلیان سراها و با این دودها نابود می شوند، سعی کنید لقمه کسب ما حلال و پاکیزه باشد.

محمودی با اشاره به آمار رو به افزایش طلاق در ورامین، گفت: از هر ۲ ازدواج یک طلاق در ورامین ثبت می شود، عامل این طلاق ها اعتیاد، بی بند و باری و بیکاری است.

وی با اشاره به شعارهای بی عمل برخی مسئولان اجرایی، گفت: مسئولان نگویند باید کار شود، شعار دادن کافی است، باید با مردم صادق بود و به جای شعار، عمل کرد، وظیفه یک مسئول اجرایی، اجرا است، برای مبارزه با اعتیاد، ناهنجاری های اجتماعی و سامان دهی فضای مسموم مجازی عمل لازم است، سخنرانی کافی است، جوان های ما بیکار است، بیکاری با سخنرانی ها حل نمی شود، عمل کنید، ما امانت دار و میراث دار ارزش های شهدا هستیم.