به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، فیلم لانتوری که سال گذشته با بازی درخشان نوید محمدزاده و کارگردانی رضا درمیشیان، در سینماهای سراسر کشور اکران شد، یکی از پرفروش ترین های سینما شد و در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد. لانتوری روایتگر زندگی «مریم» دختر روزنامه نگاری است که قربانی اسید پاشی می‌شود، اما در نهایت اسیدپاش فیلم، یعنی همان پاشای لانتوری را که نوید محمدزاده ایفاگر نقش آن است می‌بخشد.
نوید محمدزاده، بازیگر اصلی فیلم لانتوری، روز گذشته از عضویت خود در هیئت موسس انجمن قربانیان اسیدپاشی خبر داد. به گفته محمدزاده انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی پس از مدتها انتظار به ثبت رسمی رسید.
او افزود: این انجمن توسط چند نفر از قربانیان اسیدپاشی، جراحان سوختگی و پلاستیک، فعالان اجتماعی و هنرمندان، برای حمایت از قربانیان اسیدپاشی راه افتاده است.
محمدزاده یکی از اعضای هیئت مدیره این انجمن است و با اشاره به تازه تاسیس بودن این انجمن، امیدوار است که بتواند قدمی در راستای کمک به قربانیان اسیدپاشی بردارد.
همچنین معصومه عطایی که از قربانیان اسیدپاشی و یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره انجمن است، با اشاره به اینکه ثبت انجمن قریب به یکسال طول کشید، از تمام خیران و هنرمندان درخواست کرد که در شکل گیری آن به یاری اعضا بشتابند.
از دیگر اعضای هیئت مدیره این انجمن می توان به رضا درمیشیان، کارگردان، سید کمال فروتن، فوق تخصص جراحی پلاستیک و محسن مرتضوی، قربانی اسید پاشی اشاره کرد.