فوت دختر خردسال قربانی خشونت خانگی در مشهد

فرستنده خبر دانا بیگلریفرد 1396/2/11

خبرگزاری هرانا ـ روابط عمومی بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت که دختر خردسالی که به علت ضرب و شتم ناپدری دچار مرگ مغزی شد و در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد بستری بود، فوت کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، صدیق اظهار کرد: “این کودک پنج ساله در تاریخ هفتم اردیبهشت ماه در بیمارستان هاشمی‌نژاد بستری شد و به دلیل ضرب و شتم ناپدریش دچار مرگ مغزی شده و آماده پیوند بود، متاسفانه این کودک شب گذشته فوت کرد”.

پیشتر دکتر سید مجید تقی زاده روز شنبه گفته بود: “این کودک خردسال روز پنجشنبه توسط اورژانس ۱۱۵ به این بیمارستان انتقال یافت”.

وی اظهار کرد: “هنگام پذیرش این کودک آثار جراحت متعدد ناشی از ضرب و شتم بر روی شکم، سر و صورت وی قابل مشاهده بود و پس از اقدامات پاراکلینیکی و تصویر برداری مشخص شد که علاوه بر شکستگی های پا و لگن دچار آسیب های مغزی نیز شده است”.

وی گفت: “این دختر خردسال با هوشیاری بسیار کم و پس از سه ساعت از وارد شدن ضربه به بیمارستان انتقال یافته بود که پس از اقدامات اولیه به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد”.

دکتر تقی زاده افزود: “ناپدری پس از مشاجره با مادر، کودک را چندین بار بر زمین کوبیده که این امر موجب بروز آسیب های شدید بدنی و مرگ مغزی شده است”.