استقامت زنان در برابر نیروی انتظامی

ارسال کننده : فاطمه تابع بردبار
سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش.
mobareza-ba-bad-hejabi-2
دولت روحانی همچنان دنباله روی همان سیاست های قبلی و تند روی های متعدد در رابطه با حجاب زنان در ایران است .
با روی کار آمدن حسن روحانی اوضاع که بهتر نشده بدتر هم شده است.
بر سر هر کوچه و محله ای مامورین نیروی انتظامی جلوی زنان و دختران را می گیرند وبا آنها در رابطه با حجابشان رفتارهای تند وزننده ای را انجام می دهند ، با نام طرح مبارزه با بد حجابی و عفاف.


اما نیروی انتظامی خوب میداند که مردم دست بردار نیستند و نمی گذارند کسی به عقایدشان بی احترامی کند ، به همین علت نیروی انتظامی از ترس حمله ی مردم، نیروهای ویژه ای را تدارک دیده که از آنها پاسداری کند و در موقع لزوم نیروی پشتیبانی به کمک نیروی انتظامی بیاید .
همان طور که می دانیم مبارزه راه های گوناگونی دارد و از دوران قدیم نسبت به زنان در جمهوری اسلامی اجحاف های زیادی روا شده است ، ولی زنان کشور ایران شیر زنانی هستند که ثابت کرده اند اگر بهتر از مردان مبارزه نکرده اند بدتر هم نبوده اند و همیشه در صف های جلوی مبارزه با حکومت اسلامی ایران پیشی گرفته اند و ابراز وجود کرده اند ، در این مبارزه نیروی انتظامی با سد محکمی از جنس زنان برخورد کرده است و وقتی که استقامت زنان را می بیند، دست به تعطیل کردن تولیدی های لباس زنان می زند و آنهایی را که به قول خودشان طراحی های مستحجن لباس هار امی دهند میگیرد و مغازه ها را پلمپ می کند .
اما تنها کاری که می توانیم انجام دهیم ایستادگی و استقامت در برابر تعرض حکومت کثیف و پلید جمهوری اسلامی ایران است ، تا جایی که به پیروزی نهایی دست پیدا کنیم.
http://faryadesiasi.blogspot.se/2013/09/blog-post.html