ولین پارک ویژه بانوان با طراحی منحصر به‌فرد در هشتگرد افتتاح می‌شود

فرستنده خبر خانم لیدا اشجعی ۱۳۹۵/۱۲/۲۴

خبرگزاری فارس: اولین پارک ویژه بانوان با طراحی منحصر به‌فرد در هشتگرد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در مراسم تجلیل از نمایندگان هیأت‌های ورزشی ساوجبلاغ اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های ما در سال آینده توسعه طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی است.

وی با اشاره به اینکه توسعه طرح‌های ورزشی و انجام فعالیت‌های ورزشی می‌تواند سلامتی و نشاط را برای جامعه به ارمغان بیاورد،‌ افزود: در این راستا باید با توسعه طرح‌های ورزشی و فراهم کردن بسترهای لازم ورزش را در بین نوجوانان و جوانان نهادینه کنیم.

فرماندار ساوجبلاغ یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی را نهادینه کردن فرهنگ ورزش عنوان کرد و بیان داشت: همه قشرهای مختلف مردم باید از خدمات ورزشی بهره‌مند باشند.

وی با اشاره به اینکه در این راستا در ابتدای سال 96 اولین پارک ویژه بانوان با طراحی منحصر به‌فرد در هشتگرد افتتاح می‌شود،‌ گفت: توسعه ورزش و ایجاد سالن‌ها و اماکن ورزشی مختص بانوان نیز باید به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها باشد.
پالیزگیر در ادامه سخنان خود بر توسعه خدمات ورزشی در روستاها تأکید کرد و گفت: در این راستا به دهیاری‌ها ابلاغ شده است که بخش ورزش بانوان را در دستور کار ویژه قرار دهند.
انتهای پیام/و