دستگيري عاملان “بلوتوث سياه” در نظام آباد

ارسال کننده : محمود نعیمی
ارسال شده در 5 شهریور 1392

1-13920605104042
سرکلانتر يازدهم پليس پايتخت از دستگيري دو تن از اراذل و اوباش سطح دو منطقه نظام آباد خبر داد که ضمن آزار و اذيت دختري جوان، از وي فيلم مستهجن تهيه و منتشر کرده بودند.
سرهنگ ابوالقاسم باقري شاد در تشريح خبر دستگيري عاملان انتشار بلوتوث سياه، گفت: چندي پيش دو تن از اراذل و اوباش سطح دو حوزه استحفاظي کلانتري 106 نامجو، دختر جواني را مورد آزار و اذيت قرار داده بودند، سپس با تهديد چاقو از وي فيلم مستهجن تهيه و از طريق بلوتوث منتشر کرده بودند.
وي با بيان اينکه «فرزاد» و «مجيد» معروف به «مجيد بازار روز» از افراد شرور منطقه نظام آباد و گرگان هستند، گفت: اين افراد چندي پيش دختري 17 ساله را به منزلي در آدرس خيابان نامجو که به صورت مجردي بود، برده و او را مورد آزار و اذيت قرار دادند و با تهديد چاقو از وي فيلم مستهجن تهيه کرده و با بلوتوث منتشر کردند.


سرکلانتر يازدهم پليس پايتخت با بيان اينکه شاکيه با مراجعه مستقيم به دادگاه کيفري استان تهران و سپس اداره شانزدهم پليس آگاهي اعلام شکايت کرده و حکم جلب و دستگيري متهمان از طريق شعبه 79 دادگاه کيفري استان تهران به ماموران اطلاعات کلانتري 106 ارجاع داده شد، گفت: تحقيقات براي شناسايي محل اختفاي متهمان که مدتي متواري بودند، آغاز شد و سرانجام اين دو متجاوز به عنف در دوم شهريورماه دستگير شدند.
وي در مورد چگونگي دستگيري اين افراد، گفت: در ساعت 14:15 همان روز اطلاع داده شد که «فرزاد» در خيابان اجاره دار با موتورسيکلت هوندا به صورت خلاف جهت در حال تردد است که ماموران به محل اعزام و وي را دستگير کردند و پس از آن محل اختفاي «مجيد» نيز از طريق متهم دستگير شده شناسايي شد و ماموران براي دستگيري وي به محل حادثه اعزام شدند که وي با رويت ماموران اقدام به فرار کرد که ماموران با شليک يک تيرهوايي، «مجيد بازار روز» را دستگير کردند.
به گفته سرکلانتر يازدهم پليس پايتخت، متهمان براي سير مراحل قانوني و تکميل تحقيقات تحويل کارآگاهان اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ شدند.
http://www.havades.ir/ShowNews.asp?nid=12859