اجرای طرح «لشگر فرشتگان» به قصد تفحص زندگی بانوان شهیده

فرستنده خبر خانم زرین تاج الیا سی ۰۵/ ۱۰/ ۱۳۹۵

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه طرح لشگر فرشتگان که به قصد تفحص سیره و زندگی دختران و بانوان شهید سامان یافته است، یک طرح محوری و مبنایی است، گفت: انتظار می‌رود 700 دفتر آماده شده برای این طرح به 7000 دفتر برسد.

به گزارش ایسنا، حامد علامتی در آیین اختتامیه دوره سرگذشت پژوهشی و یادواره شهدای زنان مجاهد با عنوان “لشگر فرشتگان” که در دبیرستان شاهد دخترانه شهدای هفتم تیر برگزار شد، با اشاره به نقش مبارزه طلبی، روحیه جهادی و اعتماد به نفس در وجود بانوان تاریخ‌ساز اظهار کرد: امروز دخترانی که در قالب جشن فاطمی و طرح لشگر فرشتگان می‌خواهند این راه را دنبال کنند و بر مبنای راه ترسیم شده برای جنبش دانش‌آموزی اراده کرده‌اند که جریان‌ساز باشند، باید به میدان بیایند و با بهره‌گیری هوشمندانه از سیره شهدا به مبارزه با سبک زندگی غربی و ترویج الگوی اسلامی و انقلابی بپردازند.

وی افزود: لشگر فرشتگان نمادی از جبهه حق علیه باطل است که تبار آن به تاریخ درخشان توحیدیان از ابتدا تاکنون می‌رسد و تا جمعیت 50 نفری از 313 نفر اصحاب امام زمان (عج) امتداد می‌یابد. لشگر فرشتگان بستر تجلی تربیت حماسی و حکایت آرمان‌خواهی دختران و زنان شهید و شهیدپرور است.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه لشگر فرشتگان و قصه پر رمز و راز بانوان شهید و مجاهد و انقلابی، مدرسه و دانشگاه و جلوگاه آموزش و تربیت بر مبنای الگوی تعالی دختران جامعه اسلامی است، عنوان کرد: لشگر فرشتگان فقط از خاطرات گذشته حرف نمی‌زنند. حرفش از جنس امروز و فرداست.

علامتی ادامه داد: بر این مبنا، طرح لشگر فرشتگان که به قصد تفحص سیره و زندگی دختران و بانوان شهید سامان یافته است، یک طرح محوری و مبنایی است و انتظار می‌رود 700 دفتر آماده شده برای این طرح به 7000 برسد.