برخورد عصبی کسینجر اسلامی با دختر دانشجو

فرستنده خبر اقای نوید احمدفخرالدین ۱۳۹۵/۰۹/۲۱

سایت روز نو: کسینجر اسلامی! این روزها توپش خیلی پر است و سینه چاک تر از همیشه علیه دولت و حسن روحانی سخن می‌گوید. بخصوص حالا که تمدید تحریم‌های داماتو و البته شکایت‌های نهاد ریاست جمهوری از وی ، بهانه خوبی به دست او داده تا بی محاباتر و پرحرارت‌تر علیه دولت تدبیر و امید سخن بگوید .

نام حسن عباسی همان کسینجر اسلامی! را حتما شنیده‌اید … اگر هم به اسم او را نشناسید چند مورد از کلیپ‌های بامزه و خنده دار سخنرانی‌هایش را دیده اید! از ادعایش درباره انگیزه ساخت کارتون “یوگی و دوستان “به قصد توهین به حضرت نوح(ع)! بگیرید تا صهیونیست دانستن کوروش کبیر!

حسن عباسی پای ثابت محفل‌های دلواپسان بوده و هست. او از پیش قراولان مخالفت با مذاکرات هسته‌ای در دولت یازدهم به شمار می‌آید که همیشه از این تریبون به آن تریبون، وامصیبتا سر می‌دهد و آن را خیانت و مصیبتی برای کشور تلقی می‌کند .

امسال در میان مراسم سخنرانی‌های 16 آذر و آدم‌های مختلفی که برای ایراد سخنرانی دعوت می‌شوند او نیز به دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران پای گذاشت تا باردیگر افاضات خود را این بار در جمع دانشجویان و البته همفکران خود به منصه ظهور برساند.

اما ناگهان در میانه کلام حسن عباسی ، درست همان وقتی که با آب و تاب از ارزش شهادت مدافعان حرم می‌گوید، دختری از بین آن جماعت دلواپس همفکر با عباسی”، که مرتب با کف و سوت او را تشویق می‌کنند”، خلاف جهت امواج آب شنا کرده و ازعباسی می‌پرسد:” چرا خودت (مثل باقی مدافعان حرم که جان خود را برای ارزش‌ها دادند) به سوریه نمی‌روی ؟”

اینجاست که همان عباسی که داعیه آزادی بیان دارد و لابد از شکستن قلم‌ها در دولت تدبیر و امید ناله و فغانش نیز به پاست! خشمگین شده و جواب می‌دهد:” به من گفتند جلوی داعشی‌های وطنی بایستم! در داخل، ما در جهاد کبیر هستیم، بی آبرو‌کردن خط فکری سریع‌القلم‌ها و صادق زیباکلام‌ها (دو چهره اصلاح طلب) 99 است، بی‌آبرو کردن ابوبکر البغدادی 1 است . “

وی خطاب به سوال دانشجوی مذکور می‌گوید:”بعد از آنکه ریشه شما لیبرال‌های وطنی را خشکاندیم حتما برای شهادت هم می‌جنگیم.”