قطعی آب ۴۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بدهی

فرستنده خبر خانم دلارام دره شویی ۱۳۹۵/۰۶/۲۱

madares

خبرگزاری هرانا ـ مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه و بویراحمد با بیان کمبود فضا و امکانات آموزشی در این شهرستان از قطعی آب ۴۰ باب مدرسه به علت بدهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، سید علی اکبر هاشمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت: “طی سال تحصیلی جاری ۲۳۰۰ نفر در دوره ابتدایی و ۱۷۰۰نفر در دوره متوسطه دوم نسبت به سال گذشته بر تعداد دانش آموزان این شهرستان اضافه شده است”.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: “شهرستان بویراحمد به علت مهاجرپذیربودن با کمبود فضا، امکانات و تجهیزات آموزشی مواجه است”.

هاشمی تصریح کرد: “حداقل باید برای سال تحصیلی جاری در این شهرستان ۳۰ کانکس آماده شود و در صورتی که این روند مشکلات و کمبودها ادامه داشته باشد، در سال تحصیلی جاری با مشکل جدی مواجه خواهیم شد”.

وی با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید نیاز به وایت برد و تجهیزات دیگر در این شهرستان نیاز داریم، ادامه داد: “آب ۴۰باب مدرسه شهرستان بویراحمد به علت پرداخت نکردن بدهی آب بها قطع است که نمی‌دانم این مدارس چطور می‌خواهند بدون آب سال تحصیلی خود را شروع کنند”.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: “برای مشکل آب مدارس چاره اندیشی شود تا مدیران مدارس دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند”.