دستور برخورد «آبشاری» رعایت حجاب در بیمارستان

فرستنده خبر اقای صابر پور امید ۱۳۹۵/۰۴/۱۴  

parasdari

خبرگزاری هرانا ـ در تازه ترین اقدام عجیب رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر خدمات پرستاری در نامه ای با موضوع “لزوم نظارت بر مساله ی کنترل بدحجابی ” به مدیر پرستاری بیمارستان شیراز دستور «برخورد آبشاری» در این باره را ابلاغ کرد. 

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از انصاف نیوز، متن نامه ی عجیب «محبوبه ظریفکار فرد» به این شرح است:

به دنبال گزارش واصله به ریاست محترم دانشگاه در دستور خاص ایشان به منظور نظارت بیشتر بر پرسنل کادر پرستاری در اهتمام بیشتر به رعایت موازین شرعی اسلامی خصوصا رعایت حجاب و روپوش مناسب و عدم آرایش و … مقرر شد به صورت آبشاری تذکرات لازم از سطح سوپروایزرها و سرپرستاران و مسوول شیفت عصر و شب به پرسنل صورت پذیرد.

چنانچه مواردی از بی توجهی از دستور فوق توسط پرسنل مشاهده شود عواقب مستقیم آن ابتدا به خود پرسنل بر می گردد و سپس عملکرد سوپروایزر و سرپرستار و مسوول شیفت نیز از نظر دادن تذکرات لازم به فرد انجام تذکرات به فرد خاطی، مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت مشخص شدن بی تفاوتی مسوولین آنها نیز باید پاسخگو باشند.

پیرو دستور معاون محترم درمان، رعایت موارد فوق الذکر جهت سایز گروه ها مانند پرسنل آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه، فیزیوتراپی نیز الزامی است. شایان ذکر است اجرایی شدن این دستور توسط بازرسین ستادی مدنظر است، لذا خواهشمند است از طریق گروه مدیریتی بیمارستان این مساله مورد توجه خاص واقع و هماهنگی جهت اقدامات لازم انجام گیرد.