اسیدپاشی یک خانم بر خاله اش در تهران

 فرستنده خبر اقای احسان فتاحی۱۳۹۵/۰۲/۰۶ 

asid pashi

خبرگزاری هرانا ـ مرکز اطلاع رسانی پلیس اگاهی تهران از وقوع یک فقره اسیدپاشی در خیابان برزیل شرقی در محدوده ونک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایرنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس اگاهی تهران بزرگ افزود: “گزارش این سانحه در ساعت ۱۵ روز گذشته در خیابان برزیل شرقی به کلانتری ۱۴۵ ونک اعلام و با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که اسیدپاشی بین دو خانم صورت گرفته است که نسبت خویشاوندی با یکدیگر دارند”.

بر اساس این گزارش در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که اسیدپاشی توسط خانمی ۴۲ ساله انجام شده که در آن اقدام به پاشیدن اسید بر روی خاله ۶۳ ساله خود کرده است.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره این خبر گفت: “تحقیقات در خصوص این پرونده در مراحل مقدماتی قرار داشته و متهم امروز برای انجام تحقیقات از سوی مقام قضایی و صدور قرار بازداشت به دادسرای جنایی تهران اعزام شده است”.

وی افزود: “متهم در تحقیقات اولیه صرفا به ارتکاب اسیدپاشی اعتراف و تا لحظه اعزام به دادسرای جنایی در خصوص انگیزه اسیدپاشی سکوت اختیار کرده و گفته که مهم پاشیدن اسید بوده که من آن را قبول دارم”.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: “در بررسی میدانی از محل ارتکاب جنایت و با کشف بلیط هواپیما و روادید کشور کانادا مشخص شد که متهم قصد مسافرت به کشور کانادا را داشته که پیش از آن اقدام به اسیدپاشی بر روی خاله ی خود کرده است”.