انتقال «اعظم و فرزندانش» از مرکز خصوصی به خانه سلامت بهزیستی خراسان رضوی

 فرستنده خبر اقای احسان فتاحی۱۳۹۵/۰۲/۰۶ 

shekanjeh . zahraخبرگزاری هرانا ـ معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت که اعظم، زنی که توسط شوهرش ۲۱ روز شکنجه شد، به همراه دو دخترش شب گذشته از مرکز نگهداری خصوصی سراج رضوی توس به مرکز خانه سلامت بهزیستی انتقال یافت.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، غلامحسین حقدادی اظهار کرد: “در این مرکز نگهداری که اعظم به تازگی به آنجا منتقل شده است زنان و دخترانی که در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار گرفته‌اند، حضور دارند”.

وی افزود: “به توصیه روانشناسان و کارشناسان، دو دختر وی نیز همراه او در این مرکز نگهداری می‌شوند تا از لحاظ روحی در شرایط بهتری قرار بگیرند”.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان با بیان اینکه این کودکان بعد از بهبود شرایط روحی، به خانه فرزندان منتقل می‌شوند، خاطرنشان کرد: “بعد از گذراندن مراحل دادگاه اعظم، بچه‌ها می‌توانند به طور دائم در خانه فرزندان قرار بگیرند، اما اعظم نمی‌تواند به طور دائم در این مراکز حضور داشته باشد”.

جلال‌الدین میرزایی، مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در خصوص وضعیت پرونده اعظم و شوهرش، عنوان کرد: “در حال حاضر متهم به پزشکی روانی فرستاده شده تا اثبات شود که او مشکلات روانی دارد یا خیر”.