لزوم برخورد قانوني با بي حجابي در جامعه

ارسال کننده : navid a f
پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۹

موسي خليل الهي صبح پنج شنبه گفت: وضعيت فعلي حجاب در كشور به خصوص در بعضي از كلانشهرها مورد رضايت نبوده و در شان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نيست.

وي با انتقاد از كمرنگ شدن فعاليت هاي فرهنگي نهادهاي ذيربط در اين خصوص گفت: بايد نهادها و سازمان هايي مثل آموزش و پرورش با آموزش صحيح و اصولي اعتقادات ديني به كودكان از پايه ابتدايي و راهنمايي سعي در پيشگيري از حل اين معضل در جامعه داشته باشند.

خليل الهي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه روز به روز بر تعداد عرفان هاي كاذب و عقايد خرافي در جامعه افزوده مي شود گفت: دادستاني عمومي و انقلاب تبريز در مورد مقابله با فعاليت هاي اين فرق ضاله كارنامه درخشاني در عملكرد خود دارد كه حتي در سال هاي گذشته در پرونده مربوط به فردي با هويت معلوم به نام ش توانستيم بعد از مدت زمان نسبتا طولاني برگزاري اين جلسات را ابطال كنيم.

وي با بيان اينكه در مورد پرونده مذكور حتي از سوي تعداد زيادي از متدينين هم سرزنش شديم گفت: هم اكنون نيز آمادگي كامل داريم كه با كوچكترين فعاليت هاي غير اسلامي وخرافي برخورد كنيم.

خليل الهي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه دستور العمل مربوط به فعاليت اصناف ، هتل ها و ساير مكان ها ، در ماه مبارك رمضان ، روزهاي اتي ابلغ خواهد شد گفت: در صورت شكايت مراجع ذيربط در خصوص ترويج عقايد خرافانه و مخالف با شريعت در ماه مبارك رمضان مثل راه اندازي شاه حسين گويان و ايجاد مزاحمت براي مردم و هم چنين روزه خواري علني در جامعه در عرض يك روز ، كليه اقدامات مربوط به رسيدگي و اجراي حكم را انجام خواهيم داد.

http://www.hijabnews.net/vdcdjj0f.yt0jn6a22y.html