یک زن شاعر مریوانی با تهدید نیروهای اطلاعات حکومتی مواجه شد

13598
کُردپا: “شنو رحیمی” شاعر و فعال فرهنگی کُرد ساکن مریوان به دلیل تصمیم ازداواج با یکی از کُردهای مقیم اروپا، از سوی نیروهای اطلاعات حکومت اسلامی ایران احضار و تهدید به بازداشت گردید.

نظام ذکریایی ,مقیم کشور سویس و نامزد “شنو رحیمی”
“نظام ذکریایی” مقیم کشور سویس و نامزد “شنو رحیمی” در تماسی تلفنی با آژانس کُردپا گفت: مدت چهار ماه است که نامزدش تحت فشار نیروهای اطلاعات حکومت اسلامی ایران می‌باشد و در همین رابطه چند روز پیش شناسنامه و پاسپورت وی را از او گرفته‌اند و به او هشدار دادند که نباید با یک فرد کافر ازداوج کند.

“ذکریایی” در ادامه افزود، چند روز پیش نامزدش را به اداره‌ی اطلاعات احضار و به وی گفتند باید از رفتن به خارج از کشور خودداری کند و حتی اگر اقدام به خودکشی کند این اقدام از نظر ما اهمیتی ندارد.

شنو رحیمی, شاعر و فعال ادبی
این فعال فرهنگی مقیم خارج از کشور همچنین اشاره کرد، نیروهای اطلاعات حکومت اسلامی ایران خط اینترنت “شنو رحیمی” را قطع و به وی گفته‌اند باید مجموعه ایمیل‌های که با من داشته است، به این نیروها تحویل دهد.

“شنو رحیمی” شاعر و فعال ادبی و همچنین معلم یکی از مدارس ابتدایی شهرستان “مریوان” در استان کُردستان می‌باشد که مدت بیش از ٤ ماه است تحت فشار و تهدید نیروهای اطلاعات حکومت اسلامی ایران قرار دارد.
http://www.kurdpa.net/farsi/index.php?cat=idame&id=10876