بسیاری از زنان زیر حجاب سکوت و خاموشی

1911693_265511396948334_1745373608_n2در هر جامعه ای با توجه به فرهنگ آنجا، اصول اخلاقی به آن جامعه حکم فرما بوده که رعایت نکردن این اصول اخلاقی عمل غیر اخلاقی خوانده میشود و یکی از این اصول غیراخلاقی در جامعه ایران زنا بوده است.
به نظر میرسد که در جامعه ایران خیلی ها اعتقاد دارند که کسی که زناکار می باشد عمل غیر اخلاقی انجام داده است و باید به طرز شدیدی مجازات شود.
اما آیا دستگاههای قضائی جمهوری اسلامی برای تمامی اعمال غیر اخلاقی مجازات شدیدی را در نظر می گیرند؟در خیلی از موارد تجاوز  به دختران کم سن و سال با هیچ مجازاتی روبرو نمی شوند و حتی خیلی از تجاوزهایی که در سنین کودکی رخ می دهد به اسم حفظ  آبروی خانوادگی پنهان می مانند.جمهوری اسلامی برای زنای محسنه در حد سنگسار حکم صادر می کند در حالی که همان نظام قضایی  که به مدت ۳۵ سال است حاکمیت سیاه خود را برجامعه ایران تحمیل کرده است، حق طلاق و حق حضانت کودکان رااز زنان گرفته ا  است.زنانی که تمایل به ادامه زندگی با شوهرانشان را دارند از حق انتخاب محرومند؟

بسیاری از زنان که با مجازات سنگین زنای محسنه مواجه می شوند به دادگاه قضایی مراجعه میکنند و تقاضای طلاق می دهند.در حالی  که به بسیاری از آنها نیز گفته می شود شما دارای فرزند هستید بهتر است برگردید سر زندگیتان. ولی همین دسته از زنان، چنانچه  مرتکب زنای محسنه میشوند دستگاههای قضایی برای آنها مجازاتی در حد مرگ صادر می کنند.

هیچ وقت نباید یادمان برود همان دستگاه قضایی که حق طلاق را از زنان سلب کرده است همین ها هستند باید به پای میز محاکمه کشانده شوند.مسئول چنین جرایمی هم آنها هستند.از نظر من هیچ دولت و قانون و بستگان و غیر نباید حق دخالت در زندگی شخصی و خلوت خصوصی افراد بالای سن قانونی داشته باشد مگر اینکه جبری در کار بوده باشد.همه ما و همه مردم ایران مسئولیم و نباید در مقابل چنین قوانینی کوتاه بیایم و در حق این جنایات علیه بشریت سکوت کنیم. همان طور که می دانیم مجازات زنا محسنه سنگسار است و سنگسار یکی از وحشیانه ترین احکام اسلامی می باشد که در جامعه ایران اجرا می شود و سنگسار حق الله می باشد یعنی حق خدا می دانند، یعنی حتی اگر شاکی هم ببخشد راهی برای نجات جان متهم وجود ندارد.

براستی این چه قانونی است و چرا باید اجازه داشته باشند حق زندگی یک انسان را به نام حق الله بگیرند؟ چرا جمهوری اسلامی در طول سی و اندی سال است حاکمیت جنایت کارانه خود را بر مردم ایران به وحشیانه ترین و ضد انسانی ترین  مجازات های تاریخ بشر به مانند سنگسار را اجرا می کنند؟

بسیاری از زنانی که زیر حجاب سکوت و خاموشی دنیا  سر وتن شان با سنگ پاره پاره شد و صدای ناله و ضجه هایشان به گوش کسی نرسید تا فرصتی به خودمان بدهیم و نگاهی به زنانی که قربانیان سنگسار در ایران بوده اند بیاندازیم و تصمیم بگیریم که از همین امروز درتمامی دنیا بر علیه مجازات سنگسار مبارزه کنیم و این کابوس  هو لناک را از گردن جامعه امروزی ایران باز کنیم. به کمیته های بین المللی علیه سنگسار و اعدام بپیوندیم و اجازه ندهیم انسانی را به چاله های خونین بار بباورند و به نام احکام وحشیانه اسلامی کثیف ترین و شرم آورترین  روشها جنایت دولتی را اجرا کنند؟

زهرا لطفی