مرگ یک زن تهرانی بر اثر کوتاهی بیمارستان

ارسال کننده : آقای غلامرضا اخلاقی26آبان

خبرگزاری هرانا ـ یک زن تهرانی، صبح روز گذشته و در اثر عفونت روده و کوتاهی چند بیمارستان و مرکز درمانی فوت کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تصمیم، یک زن تهرانی به نام رقیه شهبازی پس از تصادف در خیابان در روز تاسوعای سال جاری به بیمارستانهای بنیاد شهید، هفت تیر، ساسان و سرانجام سورنا منتقل شد و با کوتاهی و یا عدم پذیرش این بیمارستانها، وی در صبحگاه روز گذشته در تهران فوت کرد.

رقیه شهبازی در روز تاسوعای سال جاری و در حالی که در میان عزاداران در خیابان بود تصادف می کند و او را برای عمل جراحی پا به بیمارستان های بنیاد شهید می برند اما پذیرش نمی کنند و بعد به بیمارستان هفت تیر برده و در آنجا بعد از عمل جراحی در اثر کوتاهی بیمارستان دچار عفونت روده می شود و پزشکان به دلیل سن بالای وی او را عمل نمی کنند و ایشان خود را از دست می دهد.

دختر رقیه شهبازی در این ارتباط گفت: “روز تاسوعا مادر شهید تصادف کردند و از همان جا مادر را به بیمارستان هفت تیر برده بودند که وقتی من خودم را به آنجا رساندم درخواست کردم که به بیمارستان دیگری ببرمش اما بیمارستان گفت نمی توانید جابجا کنید چون خطرناک است و آمبولی می کند و همان جا عملشان کردند. بعد از عمل مادر شهید دچار عفونت روده شد و وضعشان خیلی بد بود اما ترخیص شدند و یک روز در خانه نگهداری کردیم دیدیم شرایطشان اصلا مساعد نیست”.

وی ادامه داد: “مادرم را به بیمارستان ساسان بردم اما آنجا مادرم را پذیرش نکردند و مجبور شدم وی را به بیمراستان سورنا ببرم که آنجا هم مادر را عمل نکردند حتی بخیه های عمل قبلی را هم نکشیدند تا اینکه عفونت از روده به کلیه ایشان رسید و صبح امروز هم ایست قلبی کردند”.

رقیه شهبازی مادر جانباخته جنگ ایران و عراق، احمد صالحی بود.