اسیدپاشی به دو دختر جوان در مرند

ارسال خبر: خانم مونیکا قریشی 11 آبان

خبرگزاری هرانا ـ دادستان مرند اسیدپاشی به دو دختر جوان در این شهرستان را تایید کرد.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تسنیم، دادستان مرند با تأیید خبر اسیدپاشی به دو دختر جوان در این شهر، اظهار داشت: “این دو دختر، ۲۰ و ۲۲ ساله هستند و اکنون در بیمارستانی در تبریز بستری هستند”.
وی با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۷ روز شنبه نهم آبان در مرکز شهر مرند رخ داده است، افزود: “عوامل آگاهی نیروی انتظامی عامل حادثه به نام «ع.ر» را که با نقاب و عینک دودی اقدام به اسید پاشی کرده بود، در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر کردند”.

دادستان مرند با اشاره به اینکه حال یکی از مصدومان مساعد است، تصریح کرد: “مصدوم اصلی از ناحیه چشم و صورت آسیب جدی دیده است که تحت مداوا قرار دارد”.

وی درباره دلیل این حادثه، خاطرنشان کرد: “مرد متهم، خواستگار یکی از این دو خواهر بود که وقتی دختر متوجه می‌شود که وی دارای زن و فرزند است، جواب منفی می‌دهد و «ع.ر» نیز در تلافی آن، اقدام به اسیدپاشی می‌کند”.

فتاحی، با تقدیر از اقدام به‌ موقع نیروی انتظامی در شناسایی و دستگیری متهم، گفت: “هرچند این حادثه شخصی بوده و جنبه امنیتی ندارد، ولی نفس عمل که بر هم زدن آرامش و امنیت روانی جامعه بود، علاوه بر پیگرد شخصی، پیگرد عمومی نیز خواهد شد”.

دادستان مرند در اخطاری به افرادی که در مخیله خود برنامه‌ای برای اجرای این هدف شوم دارند، تصریح کرد: “دستگاه قضایی با موضوع اسید پاشی، با سرعت، قاطعیت و جدیت برخورد می‌کند”.