دو زندانی عرب که از حدود دو ماه پیش به مکان نامعلومی منتقل شده بودند، سرانجام اعدام شدند. دکتر عبدالکریم لاهیجی میگوید که جمهوری اسلامی برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه بیش از پیش از اعدام استفاده میکند.
بشنوید: گفت و گو با دکتر عبدالکریم لاهیجی
روز نهم بهمن (۲۹ ژانویه) اعلام شد که دو زندانی عرب اهواز به نامهای هادی راشدی و هاشم شعبانینژاد که از ۱۶ آذر ماه به مکان نامعلومی منتقل شده بودند، اعدام شدند. سازمان “عدالت برای ایران” ضمن اعلام این خبر نوشت: «روز چهارشنبه٬ ۹ بهمن ۱۳۹۲ طی تماس با خانوادههای دو زندانی اعلام کردند که آنها اعدام شدهاند و محل دفنشان بعدا به خانوادهها اطلاع داده خواهد شد. زمان دقیق اعدام این دو فعال عرب به خانوادههای آنها اعلام نشده است».

