ارسال کننده: 31تیرFatemeh Tabebordbar
جرس: یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به این که اکثریت پرسنل آموزش و پرورش را زنان تشکیل میدهند،گفت: این مسئله باعث میشود که بازار کار آینده در آموزش و پرورش برای خانمها محدودتر شود.
عبدالوحید فیاضی در گفتوگو با ایلنا در خصوص عدم تعادل جنسیتی در پرسنل آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر آموزش و پرورش به خصوص آموزش و پرورش شهر تهران بیشتر با عدم تعادل جنسیتی پرسنل مواجه است به این معنی که به حد نیازش نیروی مرد ندارد اما در مقابل بیش از حد نیاز خود نیروی زن دارد. ادامهی مطلب
