ارسال کننده: آقای غلامرضا اخلاقی24آذر
خبرگزاری هرانا – مهدیه گلرو، فعال سیاسی و اجتماعی که بیش از ۵۰ روز است به خاطر اعتراض به اسیدپاشیهای اصفهان در بازداشت به سر میبرد به سلول دو نفره منتقل شده است.
به گزارش هرانا به نقل از جرس، این سلول دو نفره نیز در بند ۲ الف و به کوچکی سلول قبلی است.
مهدیه گلرو، تنها به دلیل شرکت در تجمع مسالمتآمیز مقابل مجلس در اعتراض به اسیدپاشیها بازداشت شد و حدود ۴۵ روز را در انفرادی گذراند و اکنون بیش از ۵۰ روز است که در بازداشت به سر میبرد. ادامهی مطلب