ارسال خبر: آقای نوید احمد فخرالدین 30 آبان
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه گفت: متاسفانه از ابتدای سال جاری تاکنون 94 نفر بر اثر اعتیاد فوت شدهاند که از این تعداد 13 نفر آنان زن بودهاند.
به گزارش ایسنا، علی شمشیری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: این آمار نشان از زنگ خطر جدی در این زمینه دارد، بنابراین لازم است که نسبت به تامین مکان برای زنان معتاد خیابانی از سوی دستگاههای اجرایی ذیربط توجه بیشتری داشته باشیم.
وی، تجهیز سرپناههای شبانه را در فصل سرما مهم دانست و بیان کرد: برای پاکسازی چهره شهر از حیث معتادان بیسرپناه و خیابانی که به دلیل وضعیت اسفناکشان از خانواده و جامعه رانده شدهاند، این موضوع نیازمند حمایت و احساس مسئولیت تمامی دستگاههای عضو شورا است، لذا توقع داریم با ارائه راه کاری درست این قشر آسیب دیده و آسیب رسان تعیین تکلیف شوند. ادامهی مطلب

