فرستنده خبر اقای نوید احمدفخرالدین 13 اسفند ماه 1394
روزنامه شهروند: مرگ تلخ است؛ تلختر از آن مرگی است که خودخواسته باشد. خودکشی مرگ غمانگیزی است که تنها بنبست زندگی میتواند باعث انتخاب آن شود. دل پر از درد میخواهد، غم بیپایان و ذهنی ناگزیر از راه چارهای برای خلاصی از این غم؛ اما حالا ماجرا از آنجایی غمانگیزتر میشود که این خودکشی دستهجمعی باشد. اینجاست که خبر تلختر و سناریو غمانگیزتر میشود





