فرستنده خبر اقای احسان فتاحی ۱۳۹۵/۰۲/۳۱

خبرگزاری هرانا ـ کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در اطلاعیهای حکم ۱۶ سال زندان برای نرگس محمدی را “حیرتآور” توصیف کرده و خواستار آزادی فوری او شده است.
مه 21

خبرگزاری هرانا ـ کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در اطلاعیهای حکم ۱۶ سال زندان برای نرگس محمدی را “حیرتآور” توصیف کرده و خواستار آزادی فوری او شده است.
مه 20
زرین تاج الیاسی : فعال حقوق بشر
زمان برگزاری: جمعه 27 می 2016 ،ساعت 18:00 به زمان اروپای مرکزی
محل برگزاری: پالتاک، اتاق کانون دفاع از حقوق بشر در ایران ، نمایندگی سوئد
Paltalk,
Social, Issuese and Politic
Human Rights
Kanoon Defa az HoghoghBashar dar Iran,namayandegi sweden
مسئول ومنشی جلسه : کبری(مارال)الیاسی عمله
مه 20
خبرگزاری هرانا – سازمان عفو بین الملل در بیانیه ای با عنوان «حکم ۱۶ سال حبس مدافع حقوق بشر با بیماری جدی نشان از سرکوب همه جانبه در ایران» شدیدا به محکومیت نرگس محمدی اعتراض کرد و آن را حمله همه جانبه به مدافعان حقوق بشر خواند. مدیر بخش خاورمیانه و شمال آفریقا در سازمان عفو بین الملل گفت مقامات ایران بایستی فورا و بدون قید و شرط او را آزاد و محکومیت وی را لغو کنند.
مه 20
این مقدمه نامه سرگشاده نرگس محمدی، فعال شناخته شده حقوق بشر خطاب به انجمن جهانی قلم است که با حکم شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی، پس از تجمیع احکام صادر شده به ۱۰ سال زندان محکوم است. او در حال حاضر دوران محکومیت قبلی پنج ساله خود را میگذراند.

در این نامه، نرگس محمدی به عوارض و بیماریهایی که محصول تجربه سلول انفرادی هستند پرداخته و از این تجربهها به عنوان «شکنجه سفید» نام میبرد.
مه 19
احسان فتاحی فعال حقوق بشر
الیه رحمانی فعال حقوق بشر
مسعود نقلی فعال حقوق بشر
امیر صابر پور فعال حقوق بشر
پریسا حسین پور فعال حقوق بشر
View all
Social Issues and Politics
Human Rights
Kanoon Defa az Hoghoghe Bashar dar Iran, Komiteh Zanan
مسئول جلسه: پریسا حسین پور
مه 19
مه 19
مه 19

خبرگزاری هرانا ـ نرگس محمدی، فعال مدنی و نائب رییس کانون مدافعان حقوق بشر به ۱۶ سال زندان محکوم شد.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از صدای آمریکا، تقی رحمانی، فعال ملی مذهبی و همسر نرگس محمدی خبر صدور این حکم را تایید کرد.
مه 19

خبرگزاری هرانا ـ معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکتهای مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت که سهم زنان از مجموع معتادان از سال ۸۰ تا ۹۰، دو برابر شده است و این مساله زنگ خطری جدی به شمار می آید.