خبرگزاری هرانا – نرگس منصوری، فعال مدنی و از اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، روز چهارشنبه ۱۳ شهریورماه از زندان قرچک ورامین به بند زنان زندان اوین منتقل شده است. وی پیش از انتقال به زندان قرچک ورامین به مدت ۲۰ روز در سلول های انفرادی بازداشتگاه اطلاعات سپاه تحت بازجویی بوده است. نرگس منصوری در تاریخ ۲۱ مردادماه در زمان بازگشت از محل کار، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، نرگس منصوری، فعال مدنی و از اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در بند زنان زندان اوین به سر می برد. ادامهی مطلب