به گزارش رادیوفردا-کیمیا علیزاده تنها زن مدالآور ایران در تاریخ بازیهای المپیک، قصد بازگشت به ایران را ندارد.
رادیو فردا با خبر شده است این ستاره تاریخساز ورزش ایران، یک ماهی است از کشور خارج شده و دیگر برای تیم ملی ایران مسابقه نخواهد داد.
فدراسیون تکواندو، مصدومیت را دلیل غیبت کیمیا در مسابقات انتخابی اعلام کرده بود اما او بدون مصدومیت، تمرینات آمادهسازی خود را در اروپا پیگیری میکند. ادامهی مطلب