هرانا

گلرخ ابراهیمی ایرایی، زندانی سیاسی در زندان قرچک ورامین از زمان بازداشت از حق ملاقات و تماس تلفنی با همسر خود آرش صادقی، فعال مدنی محبوس در زندان رجایی شهر کرج محروم بوده است. محرومیت این زوج از ملاقات در حالی است که در قانون پیشبینیهایی برای ملاقات بین اعضای زندانی خانوادهها شده است، حتی اگر آنها در زندانهای جداگانه تحمل حبس کنند. خانم ایرایی علاوه بر این طی این مدت از ملاقات با دیگر اعضای خانواده خود نیز محروم بوده است. گلرخ ایرایی در تاریخ ۱۸ آبان ماه امسال جهت اجرای حکم حبس خود بازداشت و با دستور دادیار ناظر بر زندانیان سیاسی و به درخواست رئیس زندان اوین و برخلاف دستور واحد اجرای احکام دادسرای اوین مبنی بر انتقال او به بند زنان زندان اوین، به زندان قرچک ورامین منتقل شد. ادامهی مطلب


