فاطمه مثنی، زندانی سیاسی زندان اوین طی روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۷ و ۱۸ شهریور در پی وخامت حال عمومی و به جهت انجام آزمایشات در دو نوبت از زندان اوین به بیمارستان طالقانی تهران اعزام و سپس به قرنطینه بند زنان زندان اوین بازگردانده شد.
خانم مثنی پیش از این دچار مشکلات شدید گوارشی از جمله اسهال و استفراغ شده و در عوض انتقال به بهداری زندان و یا بیمارستان خارج از زندان، چند بار در قرنطینه سرم دریافت کرده بود. وی در تاریخ ۲۹ مرداد در پی وخامت حال و بیهوشی از زندان اوین به بیمارستان طالقانی تهران اعزام شد اما چند روز بعد علیرغم مخالفت پزشک با دستور امین وزیری به زندان اوین بازگردانده شد. ادامهی مطلب








و اگر دست مردی حتی ناخواسته به من برخورد کند، اعصاب و روانم بههم میریزد. هنوز با کابوس این ماجرا زندگی میکنم. اگر تلفنم دیروقت زنگ بخورد عصبی میشوم. در این مدت کارم به بیمارستان و روانپزشک کشید، اما هیچوقت نتوانستم به زندگی قبل برگردم.