رئیس کل دادگستری استان تهران: هیچ گزارشی از تجاوز ۶ معتاد به دختربچه ۱۱ساله به دادگستری نرسیده است

ارسال کننده:آقای فرزاد نایب قریب 2 تیر

خبرگزاری هرانا ـ رئیس کل دادگستری استان تهران، ادعا کرد با وجود ابهاماتی که در خبر “تجاوز گروهی ۶ معتاد به دختربچه‌ای ۱۱ساله” و محل این حادثه است، تاکنون هیچ گزارشی در خصوص این موضوع به دست ما نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تسنیم، غلامحسین اسماعیلی در حاشیه مراسم سالگرد آیت‌الله محمدی گیلانی،‌ در پاسخ به اخبار منتشر شده از “تجاوز ۶ معتاد به یک دختربچه”، اظهار داشت: “تاکنون هیچ گزارشی در خصوص این موضوع به دست ما نرسیده است”.

رئیس کل دادگستری استان تهران ادعا کرد: “البته دراین‌باره ابهاماتی نیز وجود دارد و هنوز به‌طور کامل معلوم نیست که این اتفاق در کجا رخ داده است”.

لازم به ذکر می باشد، روزنامه “قانون” چاپ تهران، در شماره روز سه‌شنبه ٢۶خرداد “١۶ژوئن” خود، درباره تجاوز گروهی مرد بزرگسال به یک دختربچه ۱۱ ساله در تهران خبر داد.

روزنامه قانون نوشته است که این گزارش بر اساس روایت‌های واقعی و زمان و مکان مشخص و تصاویر مستند تهیه شده است، یک شاهد عینی به “قانون” گفته که وقتی شبانه با جمعی دیگر در تهران پرسه می زده و به پل یکی از بزرگراه‌های این شهر رسیده، مشاهده کرده که شش مرد به یک دختر بچه تجاوز جنسی کردند. به عقیده این شاهد عینی، این شش مرد معتاد بودند زیرا از حالت عادی خارج شده بودند.

یک شاهد عینی دیگر نیز که از این دختر با تلفن همراه عکس گرفته، تجاوز جنسی را تأیید کرده است، همچنین به نوشته روزنامه قانون، بررسی‌های پزشکی از شکنجه جسمی این دختربچه حکایت دارد.