نشست داخلی کمیته زنان در تاریخ 23مارس 2015 چون همیشه در اتاق پالتاک برگزار شد.

گزارش نشست داخلی کمیته زنان.
سهیلا مرادی.

نشست داخلی کمیته زنان در تاریخ 23 مارس 2015 چون همیشه در اتاق پالتاک برگزار شد.
که هدف از برگزاری این نشست آشنایی بیشتر با اعضا تازه کمیته و نیز آشنایی آنها با کار کمیته و تقسیم کارهای از پیش برنامه ریزی شده در کمیته زنان بود .
باشندگان در این نشست ، بانوان : انسیه حنیف نژاد ، فاطمه تابع بردبار ، مریم پورحسینی ، زینب قنبری ، منیژه ارویشی ، آذربهادری، فاطمه قنبری، کبری الیاسی  و سهیلا مرادی و آقایان منوچهر شفایی ، غلامعلی اخلاقی ، غلامرضا اخلاقی ومحمود نعیمی بودند .
مسـًول کمیته زنان بانو حنیف نژاد درباره کارهایی که در کمیته هست به سخنرانی پرداختند و از اعضا خواسته شد که هر کس در انجام کاری که توانایی اش را دارد ، همکاری داشته باشد .
که در این گفتگوها و پرسیدن دیدگاه ها سرانجام آقای غلامرضا اخلاقی مسـًول صدور اطلاعیه ها و فراخوان ها ی کمیته زنان شدند و بر آن شد که در هر ماه دست کم 2 اطلاعیه برای کمیته زنان فرستاده شود .
مسـًول و منشی اتاق پالتاک و همچنین مسـًول ضبط صدا نیز بانو زینب قنبری شدند .
بانو فاطمه تابه بردبار نیز مسـًول گزارش ماهیانه که به دو گونه گزارش آماری و گزارش کلی هست را بر دوش گرفتند .
مسـًول گرد آوری اطلاعات و آمار زندانی های زن و اعدام آنها در جمهوری اسلامی ایران و نیز اخباری از زنان که در بر گیرنده خود کشی ها ، خود سوزی ها ، قتل و هرگونه آزار و ستمی که نشان از نبود حقوق بشری آنهاست را نیز بانو ارویشی بر دوش گرفتند.
مسـًولیت فراهم کردن خبر ، مقاله و چکامه را نیز بانوان : ارویشی ، فاطمه تابه بردبار ، بزچلویی ، مریم پور حسینی ، سهیلا مرادی و آقایان محمود نعیمی و غلامعلی اخلاقی نیز پذیرفتند و مسـًول روابط عمومی کمیته زنان را نیز بانو مریم پور حسینی پذیرفتند .
این مسـًولیت ها در دوره های 6 ماهه از نخست آپریل آغاز خواهد شد .
در این نشست برای 21 آپریل 2015 در روز سه شنبه به زمان 18:00 پس از نیمروز نیز برنامه نشست عمومی کمیته زنان گذاشته شد.
در آخر از اعضا خواسته شد در انجام آگاهی رسانی های بهتر و سودمندتر از حقوق پایمال شده ، ستم ها و نابرابری هایی که همیشه برای بانوان بوده و هست ، همکاری و تلاش بیشتری با کمیته و دیگر اعضا داشته باشند.
بانوان گرامی هم در آخر سخنرانی دیدگاههای سودمندی برای انجام کارهای بهتر و گسترده تری که تنها بسته به خبر و مقاله نباشد را پیشنهاد دادند که به دلیل کمی زمان ، بر آن شد که در این باره نیز با اعضا ی کمیته زنان در نشستی دیگر به بررسی و گفتگو پرداخته شود .
این نشست در زمان 18:00 پس از نیمروز آغاز و در زمان 20:00 به پایان رسید.