خودکشی یک دختر ۱۶ ساله دزفولی با طناب دار

ارسال کننده : آقای محمود نعیمی 28 اسفند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: ظهر روز پنجشنبه طی تماسی با اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵ و اطلاع دادن از یک بیمار به دار آویخته ، تکنسین های فوریتهای پزشکی به این محل اعزام شدند .
آفتاب : فریدون جعفریان فر افزود : عملیات cpr فورا بر روی این دختر ۱۶ ساله که بر اثر خودکشی دچار ایست کامل قلبی و تنفسی شده بود توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به طور موفقیت آمیز انجام پذیرفت .
وی تصریح کرد : این احیاء ۴۵ دقیقه به طول انجامید و پس از آن نیز بیمار جهت ادامه معالجه به اورژانس بیمارستان گنجویان دزفول منتقل و سپس راهی بخش شد .
جعفریان ادامه داد : در دو هفته گذشته نیز دو بیمار مصدوم که منجر به مرگ مغزی شده بودند از بخش آی سی یو بیمارستان گنجویان دزفول جهت اهدای عضو به اهواز منتقل شدند .
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان داشت : بنا به اظهار مسئول تیم تایید مرگ مغزی بیمارستان ، هر دو مورد که آقایی ۳۱ ساله و خانمی ۱۵ ساله بودند ، بر اثر حادثه دچار ایست قلبی و تنفسی شده ، که پس از چند روز که در بخش آی سی یو بیمارستان تحت درمان بودند ، با تایید تیم مرگ مغزی و همکاری خانواده های آنها جهت اهدای اعضاء به اهواز اعزام گردیدند .
به گزارش روناش، این مقام مسئول گفت : از کلیه ها ، کبد ، قرنیه چشم ، ریه و قلب این عزیزان جهت دیگر بیماران نیازمند پیوند استفاده شده و عمل اهدای اعضای این دختر ۱۵ ساله (دو کلیه و کبد) صبح امروز در بیمارستان گلستان اهواز با موفقیت انجام پذیرفته است .