زورگيری از خانم‌ها در کوچه‌‌های خلوت

ارسال کننده: آقای محمود نعیمی 7بهمن 

ایران پرس نیوز : سارقان زورگير که ده‌ها فقره زورگيري و سرقت گوشي تلفن همراه در کوچه‌ها و خيابان‌هاي خلوت انجام داده بودند، در عمليات تعقيب و گريز پليس دستگير شدند.

به گزارش مردم سالاری، ساعت 18 و 40 دقيقه ، 3 بهمن ماه زن جواني به نام «سميرا» با تماس با سامانه 110 اظهار داشت: يک دستگاه موتورسيکلت با دو راکب و ترک نشين زماني که داشتم به خانه باز مي‌گشتم با تهديد چاقو اقدام به سرقت گوشي همراهم کرده و متواري شدند.

بنا بر حساسيت موضوع مراتب سريعا به واحد‌هاي گشتي ابلاغ شد و مشخصات موتورسواران در اختيار آنان قرار گرفت و دقايقي بعد طرح مهار در سطح حوزه استحفاظي به اجرا در آمد.

گشت‌هاي هدفمند پليس ادامه يافت تا اينکه در ساعت 20 و 30 دقيقه همان شب دو نفر به هويت‌هاي «ارسلان» و «اردشير» به کلانتري مراجعه و اظهار داشتند: چند دقيقه قبل در خودرو نشسته بوديم که دو جوان با يک دستگاه موتورسيکلت در کنار ما ايستاده و با تهديد چاقو گوشي همراهمان را به سرقت بردند. به دنبال اين موضوع و سريالي بودن سرقت‌هاي گوشي‌هاي همراه ، گشت‌هاي هدفمند پليس شدت يافت تا اينکه يکي از واحد‌هاي گشت کلانتري گلبرگ در محدوده نارمک ، موتورسيکلت مورد نظر را شناسايي کرد.

موتورسواران که متوجه حضور پليس شده بودند، اقدام به فرار کردند که عمليات تعقيب و گريز آغاز شد و پليس در کمتر از 10 دقيقه موفق شد، موتوسواران زورگير را دستگير کنند.

سرهنگ علي احمد نادري سرکلانتر چهارم پليس پايتخت درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتري و مواجه با مالباختگان به ده‌ها فقره سرقت‌هاي شبانه خود در کوچه‌ها و خيابان‌هاي خلوت اعتراف کردند.