دشواری پیداکردن اسپانسر به خاطر عدم بازتاب تصویری ورزش زنان

ارسال کننده: آقای غلامرضا اخلاقی 3دی

شهرزادنیوز: سرمربی تیم هندبال بانوان تاسیسات دریایی، با انتقاد از وضعیت حامیان مالی در ورزش بانوان، گفت: برای پیدا کردن اسپانسر سختی زیادی را متحمل می شویم و متاسفانه نه فدراسیون و نه هیات در این راه کمکی به ما نمیکنند و فقط باید تاسف خورد.
مهرنوش نجف زاده، در گفتوگو با ایسنا، همچنین گفت که در راه پیدا کردن اسپانسر هیچ شخصی به وی کمک نکرده و به تنهایی دنبال اسپانسر بوده است.

وی افزود که نه فدراسیون و نه هیات از او پشتیبانی نکرده اند و همین موضوع شرایط را برای وی سخت کرده است.

نجف زاده گفت: واقعا متاسفم که این کمک وجود نداشت، ما بیش از اینها میتوانیم به هم کمک کنیم. من به عنوان یکی از افراد جامعه هندبال باید حمایت شوم و توقع دارم این حمایت از طرف مسئولان هم باشد.

سرمربی تیم هندبال بانوان تاسیسات دریایی با انتقاد از جوانگرایی در تیم ملی بزرگسالان، همچنین اظهار داشت که در بحث ورزش بانوان باید به نوعی به اسپانسر حق داد. اسپانسر میخواهد در جایی کار کند که دیده شود. ما بازتاب تصویری خوبی از لیگ در رسانه ها نمی بینیم. مثلا من از تیم خودم عکس ندارم. همین مسائل اسپانسر را سرد میکند و ادامه این روند باعث سخت شدن کار برای ما میشود. پیدا کردن حامی مالی برای تیم های ورزشی بانوان بسیار مشکل است. خود من 34 روز با حدود 64 شرکت، هلدینگ، کارخانه و فرد رایزنی کردم تا اسپانسر پیدا کنم.