اسامی دستگیرشدگان عرفان حلقه درجزیره کیش

ارسال کننده: آقای محمود نعیمی 21آذر

خبرگزاری هرانا – آقایان کوروش سلیمانی و عادل شیرجنگ، خانم‌ها آیدا ایزدی و میترا گودرزی و آنا معصومی از مربیان عرفان حلقه، از دستگیر شدگان روزجمعه ۱۴ آذرماه ۱۳۹۳ در این جزیره هستند. دست کم هفت نفر دیگر از مربیان درجزیره کیش، در لیست سیاه عوامل اطلاعات برای دستگیری هستند.

به گزارش هرانا به نقل از سحام نیوز؛ نامبردگان تا لحظه تنظیم در بازداشت و تحت بازجویی بوده‌اند و از تماس آن‌ها با خانواده خود ممانعت به عمل آمده است. هم‌چنین از خانواده دستگیرشدگان خواسته شده است که وثیقه‌های بسیارسنگینی را جهت آزادی عزیزانشان تحویل مقامات قضایی دهند.

از اتهامات این مربیان، هنوز اطلاعاتی در دست نست، چرا که تعدادی از این افراد، اگرچه مربی عرفان حلقه هستند، اما از ماه‌ها قبل از دستگیری، کلاسی برگزار نکرده بودند و تنها درکلاس عرفان، به منظور مرور دروس حضور داشتند که عوامل اطلاعات، با لیستی وارد کلاس شدند و پس از قرائت اسامی آن‌ها، دستگیرشان کرده‌اند. این بدان معنی است که ماموران اطلاعات، از قبل نام مربیان متهم را می‌دانسته‌اند.

هم‌چنین، شنیده‌ها حاکی از آن است که عوامل اطلاعات از مدت‌ها پیش، درجزیره کیش وارد عمل شده بودند تا با گسترش عرفان حلقه دراین جزیره مبارزه کنند و حتی عده‌ای از آنان به عنوان دانش پژوه وارد این دوره‌ها شده بودند تا افراد فعال را از نزدیک شناسایی نمایند.

درهمین حال تابناک نوشت: «براساس اعلام روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش از این جلسات جزوات آموزشی این فرقه، مدارک و پایانه نامه‌های صادرشده برای شرکت کنندگان دراین جلسات، سی دی و کلیپ‌های آموزشی و سخنرانی سرحلقه اصلی (محمدعلی طاهری)، کتاب‌های غیرمجاز و هم‌چنین برچسب و هولوگرام‌های این فرغه {فرقه} کشف و ضبط شد.»

گفتنی ست پس از برگزاری تجمعات مختلف درایران و سایرکشورهای جهان و اعتراض شاگردان محمدعلی طاهری نسبت به وضعیت وخیم این زندانی عقیدتی، فشار‌ها براعضای این عرفان افزایش پیدا کرده است.