شهرداری بوشهر پس از تجمع شبانه چند حزب اللهی “یک مجسمه” را با “حجاب” کرد

ارسال کننده: 3مهرMarjan Tabebordbar

Boushehr-A.jpg.815x390_q85_crop_upscale

استان وایر: در پی اعتراض چند تن از “جوانان حزب اللهی” به نبود “حجاب ” بر سر یک “مجسمه دختر”،مدیران شهرداری بوشهر شبانه “تندیس مادر و دختر” نصب شده در خیابان لیان را برداشته و اکنون مجسمه “با حجاب” را در همان مکان نصب کرده اند.

اوایل شهریور ماه سالجاری “چند تن از جوانان حزب اللهی” شبانه به “تندیس مادر و دختر” نصب شده در خیابان لیان بوشهر اعتراض کرده اند. آنها در تجمع شبانه خود مدعی شدند که چون “مجسمه دختر” خردسال در این تندیس حجاب ندارد سبب “اشاعه فرهنگ بی حجابی” می شود و خواهان برداشتن این مجسمه شدند.

شهرداری بوشهر نیز درپی تجمع “چند جوان حزب اللهی” و اصرار آنها به برداشتن این مجسمه ها با اعزام جرثقیل در نیمه های شب “مجسمه دختر” را از خیابان لیان برداشته و به مکان نامعلومی منتقل کرد.

اکنون و با گذشت کمتر از یک ماه اما مجسمه “دختر خردسال” باردیگر به کنار مادرش در خیابان لیان بوشهر بازگشته است با این تفاوت که مدیران شهرداری اقدام به “با حجاب کردن مجسمه دختر” کرده اند و به جای “مو”، پوششی بر سر مجسمه دختر خردسال قرار داده اند.

همان طور که عکس ها نشان می دهد مدیران شهرداری بوشهر ترجیح داده اند برای جلب نظر تعدادی از “جوانان حزب اللهی” مجسمه دختر و مادر” را پس از “با حجاب کردن” در محل سابق نصب کنند.