بازداشت 18 زن و 34 مرد در یک مهمانی توسط پلیس و بسیجیان

ارسال کننده: 5 خرداد Marjan Tabebordbar

شهرزادنیوز: مزاحمت و مخالفت ماموران انتظامی جمهوری اسلامی با شادی مردم همچنان ادامه دارد و طبق گزارش رسانه ها، ماموران انتظامی، همراه بسیجیان، شرکت کنندگان در یک مهمانی مختلط شبانه در شهرستان فردیس در استان البرز که 18 زن و 34 مرد بودند، را دستگیر و به مرکز پلیس منتقل کرده اند.

به گزارش بهار نیوز، به نقل از جام جم آنلاین، ابوالفضل سرزعیم، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان فردیس، در این رابطه گفته است که با گزارش موضوع به پلیس، ماموران انتظامی همراه بسیجیان عازم محل شده و با گزارش موضوع به دادستان شهرستان فردیس و گرفتن دستور قضایی وارد ساختمان شدند و شرکت کنندگان در این مهمانی مختلط را دستگیر و به مرکز پلیس منتقل کردند.

به گفته وی، برای برگزار کننده این مهمانی و شرکت کنندگان در این مراسم شبانه ، قرار قانونی صادر شده است.

شایان ذکر است که روز 18 اردیبهشت نیز رسانه ها خبر دستگیری 34 دختر و پسر جوان عازم گردشگری، توسط پلیس امنیت اخلاق تهران بزرگ را منتشر کردند.

باشگاه خبرنگاران در این رابطه نوشته بود که مأموران در ساعت 3 بامداد 18 اردبیهشت به محل مراجعه و مشاهده کردند یک دستگاه اتوبوس ولوو در کنار خیابان در حال سوار کردن مسافران است که اغلب پسران و دختران جوان “با وضعیت نامناسب” می باشند.